رصد بازار باید هر روزه باشد

رصد بازار باید هر روزه باشد

حمید بروغنی درباره مشکلات تحقیقات بازار در ایران اظهار داشت  : متاسفانه به اندازه کافی در کشور ما تحقیقات بازار صورت نمی گیرد و در نظر مدیران ارشد امری بی فایده به شمار می‌آید. 

وی با بیان این‌که بیشتر شرکت های تحقیقات بازار ایران در تهیه متدولوژی تحقیق مناسب  و فهم دقیق مشکل مشتری ضعف دارند افزود  : ضعف در تحلیل و آنالیز نتایج و  نبود الگو و چارچوب کاری مشخص از دیگر مشکلات تحقیقات بازار در ایران است. 

بروغنی با بیان این‌که متاسفانه رصد هر روزه در بازار ایران صورت نمی گیرد تصریح کرد  : شرکت های تحقیقات بازار هنوز توانایی انجام برخی تحقیقات پایه ای ساده را ندارند.

مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی درباره مشکلات صنعت بازاریابی در ایران افزود  : شرایط مارکتینگ ایران در بینش آنی مخاطبان مطلوب نیست که می تواند با آموزش صحیح و تجربه مرتفع شود. 

به گفته بروغنی نبود شرکت تخصصی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ یکی از بزرگترین خلاها در ایران است و باید بودجه اختصاصی کافی در این حوزه در نظر گرفته شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn