حمید بروغنی درباره مشکلات تحقیقات بازار در ایران اظهار داشت : متاسفانه به اندازه کافی در کشور ما تحقیقات بازار صورت نمی گیرد و در نظر مدیران ارشد امری بی فایده به شمار میآید.
وی با بیان اینکه بیشتر شرکت های تحقیقات بازار ایران در تهیه متدولوژی تحقیق مناسب و فهم دقیق مشکل مشتری ضعف دارند افزود : ضعف در تحلیل و آنالیز نتایج و نبود الگو و چارچوب کاری مشخص از دیگر مشکلات تحقیقات بازار در ایران است.
بروغنی با بیان اینکه متاسفانه رصد هر روزه در بازار ایران صورت نمی گیرد تصریح کرد : شرکت های تحقیقات بازار هنوز توانایی انجام برخی تحقیقات پایه ای ساده را ندارند.
مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی درباره مشکلات صنعت بازاریابی در ایران افزود : شرایط مارکتینگ ایران در بینش آنی مخاطبان مطلوب نیست که می تواند با آموزش صحیح و تجربه مرتفع شود.
به گفته بروغنی نبود شرکت تخصصی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ یکی از بزرگترین خلاها در ایران است و باید بودجه اختصاصی کافی در این حوزه در نظر گرفته شود.
+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.