تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 11:00
273 بازدید
کد خبر : 166109

کری عجیب هری کین برای جود بلینگام در آستانه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید | اخبار ورزشی

کری عجیب هری کین برای جود بلینگام در آستانه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ در هفته ۳۱ فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی ۲-۱ دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد ۴۰۰ گل در دوران حرفه‌ ای خود رسید و هم با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ در هفته ۳۱ فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی ۲-۱ دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد ۴۰۰ گل در دوران حرفه‌ ای خود رسید و هم با ۳۵ گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

هری کین درباره بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید گفت: امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آن‌ها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

او درباره احتمال گلزنی مقابل رئال گفت:امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد.

مهاجم انگلیسی باواریایی ها درباره عملکرد جود بلینگام گفت: او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است، اما نمی‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام دهد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn