تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 12:36
376 بازدید
کد خبر : 170732

چهره جدید نیمار | تصویر جالب نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

چهره جدید نیمار | تصویر جالب نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال

ستاره برزیلی الهلال عربستان در بازی مقابل العین امارات در ورزشگاه از جایگاه تماشاچیان این دیدار را تماشا کرده و در ورزشگاه کینگدام آره نا حضور داشته است. در ادامه تصاویری از چهره جدید نیمار را در پرشین وی مشاهده کنید. چهره جدید نیمار شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت

ستاره برزیلی الهلال عربستان در بازی مقابل العین امارات در ورزشگاه از جایگاه تماشاچیان این دیدار را تماشا کرده و در ورزشگاه کینگدام آره نا حضور داشته است. در ادامه تصاویری از چهره جدید نیمار را در پرشین وی مشاهده کنید.

چهره جدید نیمار

شب گذشته تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک الهلال به پایان رسید ولی این تیم با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نیمار، ستاره برزیلی الهلال که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده، با حضور در ورزشگاه کینگدام آره‌نا از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد. نکته جالب عینک طبی ستاره برزیلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است نیمار در هفته‌های گذشته با ‏شایعات زیادی درباره آینده فوتبالی‌اش مواجه بوده است. حضور او در ‏بازی بین سانتوس و پالمیراس در برزیل باعث شد در این کشور ادعا ‏شود که نیمار در پایان فصل الهلال را ترک کرده و به سانتوس خواهد ‏پیوست. با اینحال نیمار دیشب بعد از قهرمانی الهلال در سوپرجام ‏عربستان در مراسم جشن قهرمانی شرکت کرد. ‏

چهره جدید نیمارچهره جدید نیمار

اولین واکنش ستاره برزیلی به شکست سنگین الهلال

الهلال عربستان شب گذشته پس از ۳۴ پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴-۲ برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: “بزنید بریم بچه‌ها..‌. ۹۰ دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم.”

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

چهره جدید نیماراستوری نیمار برزیلی

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه ۲۴ آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

چهره جدید نیمار در عربستان

نیمار برای تماشای بازی برگشت الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا با استایل جدید خود راهی کینگدام آره‌نا شد.

تصاویری که نیمار در صفحه اینستاگرام خود ‏منتشر کرده بار دیگر او را در معرض انتقاد قرار داده است. تصاویری ‏که این ستاره برزیلی الهلال که دوران مصدومیت ناشی از پارگی رباط ‏صلیبی را می‌گذراند از جشن تولد دختر خردسالش منتشر کرده بود. ‏

نیمار در صفحه اینستاگرامش به هواداران خود اطلاع داد که دخترش ‏امروز شش ماهه شده و به همین مناسبت جشن کوچک و ‏خانوادگی‌ای در منزل این ستاره برزیلی برگزار شده است.‏

ولی در تصاویر منتشر شده از طرف نیمار او به جای اهمیت دادن به ‏دخترش در کل زمان ویدیو به تلفن همراه خود زل زده و مشغول ‏بازی آنلاین است. این تصاویر سر و صدای زیادی در شبکه‌ های ‏اجتماعی به پا کرده و موجی از انتقادها علیه او را به دنبال داشت.

خبر آنلاین , ورزش سه

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn