تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:25
2668 بازدید
کد خبر : 183049

مراسم خاکسپاری سگ سالومه سیدنیا مجری سابق منوتو + ویدیو

مراسم خاکسپاری سگ سالومه سیدنیا مجری سابق منوتو + ویدیو

ویدیویی از مراسم خاکسپاری سگ سالومه سیدنیا که خبر مرگ آن در هفته گذشته و پیام تسلیت فرح پهلوی، حواشی بسیاری برای آن درست کرد، در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. نکته جالب ویدیوی خاکسپاری تریسی سگ سالومه مجری سابق شبکه منوتو، فامیلی سالومه یعنی «سیدنیا» است که روی سنگ قبر این سگ به

ویدیویی از مراسم خاکسپاری سگ سالومه سیدنیا که خبر مرگ آن در هفته گذشته و پیام تسلیت فرح پهلوی، حواشی بسیاری برای آن درست کرد، در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. نکته جالب ویدیوی خاکسپاری تریسی سگ سالومه مجری سابق شبکه منوتو، فامیلی سالومه یعنی «سیدنیا» است که روی سنگ قبر این سگ به عنوان فامیلی آن حک شده است. این ویدیو را ببینید:

پیام تسلیت فرح پهلوی به سالومه برای مرگ سگش

هفته پیش ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن فرح پهلوی طی یک تماس تلفنی، مرگ سگ سالومه سیدنیا را تسلیت گفته و به وی مژده می دهد که «غصه نخور… تریسی به بهشت رفته است».

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد، فرح پهلوی ضمن همدردی خطاب به وی می گوید: «تریسی می‌خواد شما غصه نخوری!»

تریسی سگ سالومه سیدنیا، اغلب در برنامه «سالی تاک» که این مجری را به شهرت رساند، در کنار او حضور داشت.

سالومه مدتی است که در فضای مجازی، مخصوصا ایکس (توییتر سابق)، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته و واکنش ها و اظهار نظرهای خاص او نسبت به برخی اتفاقات سیاسی، او را به چهره ای جنجالی نزد بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

بیوگرافی سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا متولد ۱۸ اردیبشت ۱۳۵۶ در تهران، مجری و تهیه کننده است. سالومه سیدنیا یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

یکی از برنامه های پر مخاطب منوتو بود. سالومه یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه منوتو بود و برنامه «سالی تاک» با اجرای سالومه سیدنیا، یکی از پر بیننده ترین برنامه های این شبکه بود.

سالومه سیدنیا قبل از پیوستن به تلویزیون منوتو، سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی فارسی را داشت و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما فعالیت می کرد.

در سال ۱۳۹۰ اولین دوره آکادمی گوگوش برگزار گردید که با برنده شدن سروش تهرانی همراه بود، در همین برنامه سالومه که مجری پشت صحنه آکادمی بود با سروش تهرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند، طولی نکشید که روابط این زن و شوهر سرد شد و در نهایت این دو از هم طلاق گرفتند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn