تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 3:02
193 بازدید
کد خبر : 183794

جانشین تیلور یک سر و گردن از او بالاتر است

جانشین تیلور یک سر و گردن از او بالاتر است

جامعه ورزشی آفتاب نو: ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ضمن تقدیر از زحمات وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: کیومرث هاشمی و همکارانش با حمایت از ورزشکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان دادند که دغدغه قهرمانان را دارند و باید از زحمات آنها تشکر کرد. وی درباره شرایط فدراسیون کشتی گفت:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، ضمن تقدیر از زحمات وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: کیومرث هاشمی و همکارانش با حمایت از ورزشکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان دادند که دغدغه قهرمانان را دارند و باید از زحمات آنها تشکر کرد.

وی درباره شرایط فدراسیون کشتی گفت: کار فدراسیون روی روال پیش می‌رود و اردو‌ها در تمامی رده‌ها در حال پیگیری است و بچه‌ها عزم خود را برای کسب بهترین نتایج در المپیک پاریس جزم کرده‌اند.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره سهمیه کشتی در المپیک پاریس گفت: حیف شد که سهمیه کشتی آزاد تکمیل نشد، اما در سایر اوزان آزاد و فرنگی با بهترین نفرات در این رویداد بزرگ حاضر می‌شویم.

پیشکسوت کشتی ایران درخصوص غیبت دیوید تیلور تصریح کرد: کسی که جای تیلور آمده قطعا یک سر و گردن از او بالاتر است. در المپیک حریف آسان نداریم و مدال‌ها را برای کسی کنار نگذاشتند و کار در تمام اوزان خصوصا وزن ۸۶ کیلوگرم خیلی سخت خواهد بود.

مهربان در پایان خاطرنشان کرد: برای کسب مدال در المپیک خصوصا مدال طلا باید خیلی زحمت کشید و مطمئن باشید کادرفنی و کشتی گیران ما به خوبی به این موضوع واقف هستند و انشاالله نتایجی کسب شود که مردم خوشحال شوند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn