تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 23:14
40 بازدید
کد خبر : 204524

عالیشاه نمی‌تواند برای پرسپولیس تکلیف معین کند/ پرسپولیس قدر علی دایی و حمید درخشان را ندانست/ من را مامور مذاکره با سیدجلال کردند!

محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، در مصاحبه با آفتاب نو از ماموریت مدیران وقت باشگاه به او برای راضی کردن سیدجلال حسینی جهت حضور در پرسپولیس پرده برداشت. بنگر در این مصاحبه که ۱۷ خرداد سال ۹۴ منتشر شد، به آفتاب نو گفت: من جلسه کوتاهی

محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، در مصاحبه با آفتاب نو از ماموریت مدیران وقت باشگاه به او برای راضی کردن سیدجلال حسینی جهت حضور در پرسپولیس پرده برداشت.

بنگر در این مصاحبه که ۱۷ خرداد سال ۹۴ منتشر شد، به آفتاب نو گفت: من جلسه کوتاهی با آقای نژادفلاح داشتم و ایشان به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس از من خواست سیدجلال حسینی را راضی کنم تا به پرسپولیس بیاید ولی به ایشان گفتم جذب بازیکن بزرگ منابع مالی می‌خواهد و برای آوردن سیدجلال هم دقیقا شرایط همین‌طور است. باید پول داشت و چنین بازیکنانی را جذب کرد چون فوتبالیست باکیفیت به صورت مجانی برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.

بنگر در ادامه با شوخی و کنایه به آفتاب نو گفت: دوستان قدر مربی ایرانی را ندانستند و حالا باید مطالبات برانکو را به طور کامل بدهند چون او یک مربی حرفه‌ای است. پرسپولیس قدر علی دایی و حمید درخشان را ندانست.

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از مصاحبه خرداد سال ۹۴ خود با آفتاب نو از امید عالیشاه که آن زمان بازیکن جوانی محسوب می‌شد انتقاد کرد و گفت: این‌که امید مدعی شده اگر پرسپولیس خوب بسته شود، او هم قراردادش را تمدید می‌کند کم‌لطفی به طرفداران است. یک بازیکن باید صراحتا بگوید که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر. این حق قانونی و مسلم اوست اما عالیشاه یا هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند برای پرسپولیس تکلیف معین کند. البته این را هم بگویم که به نظر من امید همراه با مهدی طارمی و احمد نوراللهی آن‌قد  توانمند هستند که بتوانند خارج از ایران فوتبال بازی کنند.

آفتاب نو‌گردی| محسن بنگر: عالیشاه نمی‌تواند برای پرسپولیس تکلیف معین کند/ پرسپولیس قدر علی دایی و حمید درخشان را ندانست/ من را مامور مذاکره با سیدجلال کردند!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn