تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 10:15
43 بازدید
کد خبر : 205611

روحانی: نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند/مردم کسانی که کشور را به این روز انداخته‌اند نمی‌خواهند

حسن روحانی در انتخابات سال ۹۲ گفته بود: من نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند. دختران جامعه ما خود حافظ عفاف و حجاب هستند.

حسن روحانی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۸ خرداد سال ۹۲ در جمع پرشور هوادارانش در ورزشگاه شیرودی تهران گفت: مردم دیگر کسانی را که کشور را به این روز انداخته‌اند نمی‌خواهند. عده‌ای هنوز هم فقر داخلی و تحقیر خارجی را افتخار می‌پندارند. کشور را به تحریم انداختند و افتخار کردند. اگر می‌گفتیم تحریم کاغذپاره است چرا برای روزهای سخت این کشور فکری نکردیم. دلار را به آرژانتین و شیلی فرستادیم تا انگور به کشور بیاید در حالی که کشاورزان ما با مشکلات فراوان روبه‌رو بودند. کارگران کارخانه‌های ما بیکار بودند، اما برای کارخانه‌های چین اشتغال ایجاد کردیم و به دولت سازندگی و اصلاحات ایراد گرفتیم و تهمت زدیم.

وی در آن سال تاکید کرده بود: من اگر بار مسئولیت بر دوشم قرار گرفت منزلت را به زنان بازخواهم گرداند. من کاری خواهم کرد که با کمک پلیس زحمتکش کشور در سراسر خیابان‌ها امنیت واقعی مستقر شود و دختران ما در خیابان‌ها احساس امنیت کنند. من نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سؤال کند. دختران جامعه ما خود حافظ عفاف و حجاب هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn