تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 10:51
63 بازدید
کد خبر : 210620

حضور این سه خارجی در لیست استقلال قطعی شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال می‌تواند از هر سه بازیکن خارجی خود در فصل آینده بهره ببرد. رافائل سیلوا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان هم بعد از دیدار با ایران گفت: فصل آینده در استقلال می‌ماند به این خاطر که یک فصل دیگر با این باشگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال می‌تواند از هر سه بازیکن خارجی خود در فصل آینده بهره ببرد. رافائل سیلوا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان هم بعد از دیدار با ایران گفت: فصل آینده در استقلال می‌ماند به این خاطر که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. گوستاوو بلانکو هم اگر چه بند فسخ دارد اما مایل است یک فصل دیگر به حضور خود در تیم استقلال ادامه دهد.

استقلال در فصلی که گذشت یک بازیکن خارجی دیگر هم در اختیار داشت. آرتور کوین یامگا. با توجه به مصدومیت این بازیکن از ناحیه چشم باشگاه استقلال بنایی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارد. پیش بینی می‌شود استقلال در ماه‌های باقی مانده تا شروع بازی‌ها دست کم دو سه بازیکن خارجی دیگر در اختیار بگیرد. سهمیه خارجی‌های تیم‌های لیگ برتری ۵+۱ یک بازیکن است. یک بازیکن از جمع خارجی‌ها به طور حتم باید آسیایی‌ها باشد که این سهمیه را جلال الدین ماشاریپوف پر می‌کند.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn