تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 10:06
58 بازدید
کد خبر : 221919

خبر جدید از تیم فصل آینده علیرضا جهانبخش

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد تابستان امسال به پایان رسید و او حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. با اینکه صحبت‌هایی مبنی بر انتقال علیرضا جهانبخش به سری آ ایتالیا یا بوندسلیگا وجود داشت اما حالا اخبار تازه‌ای از هلند به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد تابستان امسال به پایان رسید و او حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. با اینکه صحبت‌هایی مبنی بر انتقال علیرضا جهانبخش به سری آ ایتالیا یا بوندسلیگا وجود داشت اما حالا اخبار تازه‌ای از هلند به گوش می‌رسد. گویا با تغییر سرمربی فاینورد این احتمال وجود دارد که قرارداد جهانبخش تمدید شود و او مدت بیشتری در فاینورد بماند.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس و با اخباری که از هلند به ما رسیده، هنوز به طور کامل مشخص نیست که این هافبک – مهاجم از باشگاه فاینورد روتردام جدا شود. این بازیکن ایرانی مدتی است که با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در روتردام مذاکره کرده است. این مسأله اما به خواسته‌های مربی جدید، برایان پریسکه، جانشین آرنه اسلات نیز بستگی دارد.

فاینورد در سال ۲۰۲۱ علیرضا جهانبخش را از برایتون انگلیس به خدمت گرفت. در دو فصل اول جهانبخش برای تیم اسلات بسیار مهم بود اما سال گذشته او اغلب در ترکیب نبود. آسیب‌های همسترینگ و کشاله ران باعث شد کاپیتان تیم ملی ایران کمتر در ترکیب اصلی فاینورد قرار بگیرد و بیشتر مراحل درمان را سپری کند. هنوز مشخص نیست ملی پوش ایرانی فصل آینده در کجا بازی خواهد کرد اما حالا بحث تمدید قرارداد با فاینورد هم به میان آمده است.

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn