تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 18:01
21 بازدید
کد خبر : 223527

دعوت رییس فدراسیون هندبال از جامعه ورزش برای حضور در انتخابات – آفتاب نو | اخبار ورزشی

دعوت رییس فدراسیون هندبال از جامعه ورزش برای حضور در انتخابات – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در خصوص حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز جمعه هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور برگزار خواهد شد و یک روز سرنوشت ساز برای کشور ما خواهد بود. پس از شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان با همراهان گرانقدر که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در خصوص حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز جمعه هشتم تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور برگزار خواهد شد و یک روز سرنوشت ساز برای کشور ما خواهد بود. پس از شهادت رئیس جمهور عزیز کشورمان با همراهان گرانقدر که خدمات ارزنده‌ای به کشور ایران و به خصوص در حوزه ورزش انجام دادند، انتظار می‌رود جامعه فهمیم ورزش کشور و به خصوص خانواده هندبال روز جمعه حضور پور شور پای صندوق رأی داشته باشند تا بتوانیم در انتخاب فرد اصلح مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: امروز ورزش یکی از حوزه‌های مهم و تأثیرگذار کشور است و حضور پور شور جامعه ورزش و به خصوص خانواده هندبال در انتخاب رئیس جمهور می‌تواند مطالبات ما و مطالبه گری ما را از رئیس جمهور آینده بیشتر کند. ان شاالله همه با هم روز جمعه حضور پور شور داشته باشیم و در سرنوشت کشور سهیم شویم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn