تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 22:20
78 بازدید
کد خبر : 223695

پرز ایرانی نابود شد؛ تبدیل قهرمان پرسپولیس به ضد قهرمان!

پرز ایرانی نابود شد؛ تبدیل قهرمان پرسپولیس به ضد قهرمان!

به گزارش همشهری‌آنلاین، فوتبال دنیای بی‌رحمی دارد؛ در لحظه ممکن است همه‌چیز زیر و رو شود و قهرمان در جلد ضدقهرمان فرو برود. شبیه این اتفاق اخیرا برای رضا درویش رخ داد. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس تا یک قدمی جذب ماتزاری ایتالیایی پیش رفت و همزمان گفته شد سرخ‌ها حمدالله عبدالرزاق را هم برای

به گزارش همشهری‌آنلاین، فوتبال دنیای بی‌رحمی دارد؛ در لحظه ممکن است همه‌چیز زیر و رو شود و قهرمان در جلد ضدقهرمان فرو برود. شبیه این اتفاق اخیرا برای رضا درویش رخ داد. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس تا یک قدمی جذب ماتزاری ایتالیایی پیش رفت و همزمان گفته شد سرخ‌ها حمدالله عبدالرزاق را هم برای خط حمله گرفته‌اند، برخی هواداران این تیم به حمایت از درویش پرداختند و مدیرعامل پرسپولیس را فلورنتینو پرز ایرانی خطاب کردند.

در نهایت اما ماتزاری و البته ستین، سرمربی پیشین بارسلونا به تهران نیامدند، گاردیو با کارنامه‌ای بحث‌برانگیز سرمربی سرخپوشان شد و شایعه جدایی عبدالکریم حسن هم سر زبان‌ها افتاد تا پرز ایرانی یک‌شبه نابود شود و سیبل حملات مجازی قرار بگیرد. البته که تجربه نشان داده شاید این ورق خیلی زود دوباره برگردد!

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn