تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 1:17
14 بازدید
کد خبر : 224672

آزادی زندانیان به جای تولد لاکچری

آزادی زندانیان به جای تولد لاکچری

به گزارش آفتاب نو، تخمین هزینه کرده بودند که با تعداد مهمان ها و هزینه شام جشن و مخلفات دیگر ۲۰۰ میلیون تومانی باید پول خرج کنند. همه مقدمات برای یک جشن تولد لاکچری درحال انجام شدن بود که نوجوان شیرازی کاری کرد کارستان و تصمیمی گرفت که خانواده‌اش هم مات و مبهوت شدند. این

به گزارش آفتاب نو، تخمین هزینه کرده بودند که با تعداد مهمان ها و هزینه شام جشن و مخلفات دیگر ۲۰۰ میلیون تومانی باید پول خرج کنند. همه مقدمات برای یک جشن تولد لاکچری درحال انجام شدن بود که نوجوان شیرازی کاری کرد کارستان و تصمیمی گرفت که خانواده‌اش هم مات و مبهوت شدند. این نوجوان شیرازی اعلام کرد که می‌خواهد همه هزینه جشن تولدش را صرف آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد کند.

اما ماجرا چه بود؟ این نوجوان شیرازی از طریق اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی فضای مجازی با رسالت ستاد دیه درخصوص کمک به آزادسازی زندانیانی که به سبب جرائم غیرعمد در زندان هستند آشنا شده بود و با کمک یکی از بلاگرهای مشهور شهرشان تصمیم گرفت امسال، روز تولدش با تولد دوباره ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد یکی باشد و مبلغ ۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال را به ستاد دیه استان فارس هدیه کرد برای آزادی زندانیان.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn