تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 7:02
45 بازدید
کد خبر : 225967

کارآفرینی در اوج گرما – آفتاب نو

کارآفرینی در اوج گرما – آفتاب نو

به گزارش آفتاب نو، این قصه یک هنرمند دهه شصتی است که توانست یک کارگاه راه‌اندازی کند. «مریم ناصرنژاد» هنرمند و تولیدکننده‌ای که از فعالیتش در عرصه تولید بیش از ۱۱ سال می‌گذرد. او از زیر صفر یعنی با یک بدهکاری شروع کرد و تا دو، سه سال اول درآمدی از کارگاه نداشت ولی اشتیاق

به گزارش آفتاب نو، این قصه یک هنرمند دهه شصتی است که توانست یک کارگاه راه‌اندازی کند. «مریم ناصرنژاد» هنرمند و تولیدکننده‌ای که از فعالیتش در عرصه تولید بیش از ۱۱ سال می‌گذرد. او از زیر صفر یعنی با یک بدهکاری شروع کرد و تا دو، سه سال اول درآمدی از کارگاه نداشت ولی اشتیاق داشت، اشتیاقی که برای شروع خیلی مهم بود.

روزی ۱۰ ساعت یا بیشتر آن هم کنار حرارت بالای کوره کار می‌کند، پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل ندارد؛ ولی حس خوبی دارد و حتی شب‌ها زمان استراحت به فکر مطالعه و تحقیق در این رشته است. این هنرمند کارآفرین جدا از اینکه فرصت اشتغال را برای خودش فراهم کرده، زمینه اشتغال۱۰ هنرمند دیگر را هم فراهم کرده و می‌گوید: «یک روز گرم تابستانی ۴ کوره در کارگاه روشن است؛ اوج گرما در دمای یک‌هزار و ۱۰۰ درجه است؛ طوری که نمی‌توانیم به راحتی نفس بکشیم، ولی برای من مثل روزهای شروع کارم هیجان دارد.»

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn