تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 10:23
48 بازدید
کد خبر : 226099

کنایه خداداد به امیر قلعه نویی

کنایه خداداد به امیر قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران مدعی است که عده‌ای از افراد به علت کینه‌های شخصی و تسویه حساب‌هایی که با او دارند دست به انتقاد مغرضانه از عملکرد تیم ملی می‌زنند و با حب و بغض هم این کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل از مجری شبکه ورزش درخواست کرد که در برنامه‌های‌شان

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران مدعی است که عده‌ای از افراد به علت کینه‌های شخصی و تسویه حساب‌هایی که با او دارند دست به انتقاد مغرضانه از عملکرد تیم ملی می‌زنند و با حب و بغض هم این کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل از مجری شبکه ورزش درخواست کرد که در برنامه‌های‌شان کارشناسانی را بیاورند که نقدهای منصفانه از تیم ملی می‌کنند و تسویه حساب شخصی نمی‌کنند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ با این حال خیلی از افراد و فوتبال‌دوستان ایرانی با این درخواست قلعه‌نویی موافق نیستند و روی این موضوع متفق‌القول بودند که هر کارشناسی می‌تواند نظرش را بدهد و حق پذیرش یا مخالفت با مخاطب خواهد بود. 

خداداد عزیزی هم یکی از این افراد است و در ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ شبکه ورزش واکنشی طعنه‌آمیز گفت: “از این به بعد صدا و سیما برای انتخاب کارشناس‌های خود با اعضای کادر فنی هماهنگ باشد و از آن‌ها نظر بخواهد!”

مهاجم اسبق تیم ملی و دستیار سابق قلعه‌نویی همچنین گفت که آقای قلعه‌نویی خودش منتقد کارلوس کی‌روش بود و او را مرتبا نقد می‌کرد و این سوال را مطرح کرد که کارنامه کارلوس کی‌روش بهتر بود یا قلعه‌نویی؟ کدام‌یک تجربه بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی داشتند؟!

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn