تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 10:26
80779 بازدید
کد خبر : 226102

بیوگرافی فاطمه سجادی همسر سعید جلیلی

دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳، جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد و انتخاب میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم کشیده شد. مسعود پزشکیان که همسر خود را از دست داده است در این ایام اغلب به همراه دخترش در گردهمایی ها و سفرهای استانی، حضور می یافت، اما خبری از همسر سعید جلیلی نبود.

دور اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳، جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد و انتخاب میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم کشیده شد. مسعود پزشکیان که همسر خود را از دست داده است در این ایام اغلب به همراه دخترش در گردهمایی ها و سفرهای استانی، حضور می یافت، اما خبری از همسر سعید جلیلی نبود.

همسر سعید جلیلی کیست؟

چندی پیش نیز در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا خانواده نامزدهای ریاست جمهوری در آن شرکت می‌کنند، غیبت همسر سعید جلیلی در این برنامه مورد توجه قرار گرفت. سعید جلیلی در این برنامه امیرحسین ثابتی را به عنوان نماینده خود فرستاد.

فاطمه سجادی جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ که جلیلی در آنها نامزد ریاست جمهوری شده بود، نیز حضور چشمگیری نداشت.

همسر سعید جلیلی کیست؟

همسر سعید جلیلی کیست؟

دکتر فاطمه سجادی پزشک عمومی است. او و سعید جلیلی در سال ۱۳۷۱ ازدواج کردند و یک پسر به نام سجاد دارند.

همسر سعید جلیلی کیست؟

ظاهرا سجادی فعالیت اجتماعی مستقلی از جلیلی دارد و چندان مایل به حضور در مقابل دوربین‌ها نیست و حتی هیچ عکسی از همسر پزشک سعید جلیلی در نظام پزشکی ثبت نشده است.

همسر سعید جلیلی کیست؟

فاطمه سجادی مدتی به همراه خانواده ساکن کرج بود و در حال حاضر ساکن شهرک شهید دقایقی واقع در منطقه لویزان است.

همسر سعید جلیلی کیست؟

سعید جلیلی در خرداد ماه ۱۴۰۰ و دوران تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، درباره زندگی شخصی خود اینگونه گفته بود: «بنده ۵۶ ساله هستم و ۲۷ ساله که ازدواج کردم. یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بابک یکشنبه , ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

جلیلی رو عشقه…

علی رفعتی دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۷

رأی ما جلیلی

ایران دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۱۵

درود بر جلیلی رای ما جلیلی

محمد دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۳

سوالم اینه شما چرا خونتون دادی اجاره رفتی بیت المال و اشکال کردی می دادین به یک نیازمند می نشست شما که خونه داشتین

ارزو سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

با شما کاملاً موافقم .

عادل سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

دکتر استاد دانشگاه که خانمش پزشکه چرا نباید مثل همه اساتید در خانه سازمانی زندگی کنه فقط چون امثال شما بهش گیر میدین خب به بقیه اساتید هم همینو بگین

حسین علم الهدي سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

کجای مصاحبه نوشته که اجاره دادم؟ ایشون بعنوان شخصیت کشوری در امنیت ملی باید در مکانی باشند که امکان محافظت از ایشان باشه لذا منت خانه سازمانی که خانه ای کلنگی و قدیمی است را به جان خریدند و عمدا موضوع بزرگ بودن منزل سازمانی را مطرح کردند تا موضوعات حواشی خانه سازمانی را مطرح نکنند… اما اینکه یک استاد دانشگاه و مسئول ارشد کشور، در کنار همسر پزشکش یک خونه ۱۲۵متری داشته باشه خیلیه؟ واقعا عجیبید شما؟

مهراد سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

موافقم

مهسا دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۲۵

چه گیر دادین که زنان کاندیدها را بشناسید ..شاید زن یکی مریض باشه یا یه مشکلات دیگه داشته باشن ..به شما فضولها چه ربطی داره؟ اصلا زنان و فرزندان خود شما کی هستن

رضا سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

این چه حرفیه آن شاله همیشه سلامت باشین شما خانومها هستین که آقایون وجود دارن

رضا سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

درسته

لیلا. دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۱۴

انسانهای باغیرت دلیلی نمیبینن عکس همسرانشون توفضای مجازی دست به دست بشه.فکر نمیکنم خیلی مهم باشه.این از مردانگی این بزرگواران هست .نه اینکه ناموسشون رو از این شهر به اون شهر وسط این همه مردقرار بدن به خاطر قدرتشون.پزشمیان وامثالش یاد بگیرن

احمد دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۵

۱۲۵ متر خونه شخصی داری حالا اگر بیشتر و جاهای دیگه هم نداشته باشی که بعید به نظر میرسه دادی اجاره بعد میگی کوچیگه !!!! بعد رفتی مفت تو خونه سازمانی نشستی . ما چی که ۲۵ ساله سابقه کار طاقت فرسا داریم که به لطف دولت کریمه شما بعد یه لونه سگ هم نداریم چی بگیم.ضمنا خودتون گفتبد اگر کسی منزل شخصی داشته باشه حرام است که در منزل سازمانی بنسیند

صفا دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

به احتمال زیاد خونه داش داده اجاره رفته خونه سازمانی مفت نشسته اجاره اش هم میگیره میخوره چی از این بهتر

امیر پارسا دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

بی شک بهتیرن انتخاب اقای جلیلی یست اصلح و مردم دار

هبه دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰

هرکدوم رییس جمهوربشه لطفا خواهشافقروریشه کن کنه گرونیهارونابودکنه دستمزدهاروافزایش بده نوبتیم باشه نوبت مردم ایران هست فقط بفکرمردم خودتون باشیددلتون براشون بسوزه گناه دارن رحم ومروت چیزخوبیه دیگه مردم به اندازه کافی زجرکشیدن بسه دیگه بودجه ایرانوبرای مردم ایران خرج کنیدبهشون رفاه واسایش بدین

..... سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۳۷

مهم اینه در جامعه حضورداره نه همراه خودش.

رییس جمهور سعید سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

اولا میگویید عکسی از همسرشان پیدا نکردید،پس ثابت کنید این عکس همسرشان است و از کجا بدست اورده اید و سند و مدرکتان چیست که این عکس همسر ایشان استو شما دروغگو نیستید و ثانیا ایشان پزشک هستند و در اجتماع ،پس منزوی نیستند و فعال اجتماعی اند، پس انگی که میخواهید به جلیلی بزنید را نمیتوانید، ثالثا مگه زن خاتمی و روحانی رو اجازه دادند از پستو در بیان و فعالیت اجتماعی و تحصیلات داشتند با تمام ادعای آزادی برای بقیه زنان؟؟ رابعا وقتی هنوز نمیدانید علت سکونتشان در خانه سازمانی چیست؟ وقتی دلیل عدم حضور همسر جلیلی را در کارزار انتخابات نمیدانید، به چه حقی ! از طرف خودتان نتیجه گیری و بعد قضاوت میکنید؟ بعد حق به جانب اظهار نظر هم میکنید؟؟ وااای به حالتان از این دنیا و قبر و قیامتتان ، رسانه و هر کسی برای منفعت و دنیایش دست به هر اراجیف و سیاه نمایی بزند، چرا ما باید مصرف کننده ی آشغالهای آنها باشیم تا آنها به آلاف و الوف برسند و ما به خاطر لجن پراکنی یک مشت دنیا طلب، دنیا و آخرتمان را خراب کنیم ؟؟ تهمت زدن خیلی راحت و یک خط است، اما جواب و توضیحش گاهی با دهها خط جبران مافات و آبروی طرف را نمیکند، از خدا بترسید رسانه های زرد و مواجب بگیر

کریمی سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

کلیپ ببزین یک قلمی است که از دهان پزشکیان. ۲۵ هزار تومان قیمت میخوره مال قبله. تو رو خدا سرچ کنید کلیپ رو پیدا کنید .
عبدالعلی‌زاده رییس ستاد پزشکیان میگه کارشناسی بشه ۵۰ یا ۴۰ تومان هم گفتند ، میشه خوب حقوق کارگر و معیشت و…. هیچ بنزین بشه نجومی؟ همه چیز ده برابر میشه به خاک سیاه میشینیم که خودشون و اطرافیان. اونا با زندگی لاکچری. خم به ابروانشان هم نمیاد .

بهمن سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

این آقایون که هی دم ازفرزندآوری میزنندپس چراخودشان یه بچه دارند!!! مردن خوبه ولی برا همسایه!!!

منتظر سه شنبه , ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

هر انسان فهیمی توجه کند ادب و اخلاق و انسانیت رو در رفتار این مرد بزرگ منش می‌بیند. در مقابل شلوغ بازی،بی ادبی و غرغر پزشکیان که با زرنگ بازی فقط مطالب ….رو در قالب مشکل، بدون ارائه هیچ برنامه و راه حلی عنوان میکند. ما در قفسیم،زنان حقوقشان رعایت نمی‌شود و…مگر اینجا باغ وحشه که تو قفسید؟!این توهین به ملته. درثانی برای زنان چه قراربود بشود که نشده؟الان ۷۰درصد ظرفیت دانشگاه‌ها زنانند. آنها هم که پزشکیان ازشون دم میزنه که تابلو بازدید برای همگان آزاد است رو آزادانه در خیابون‌ها در معرض قرار دادن.حالا زنانی حیا وعفتشون رو میخواهند حفظ کنند و نخواهند خودشون رو عروسک و عامل بهره وری هر رهگذری قرار بدن جرم مرتکب شدن؟

مهندس چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸

حامی آقای جلیلی هستم و بَس*******

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn