تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 17:43
35 بازدید
کد خبر : 228274

چه خبر از نبض بازار طلا ۲۴ عیار؟ جهش ناگهانی قیمت امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۳

چه خبر از نبض بازار طلا ۲۴ عیار؟ جهش ناگهانی قیمت امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۳

به گزارش نبض بازار،بازار طلا در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ شاهد نوسانات هیجان‌انگیزی بود. قیمت طلای ۲۴ عیار که در روز‌های گذشته روندی کاهشی را تجربه کرده بو، ناگهان جهشی ۳۷۰۰ تومانی را به خود دید و به بالاترین سطح قیمتی خود در چند ماه اخیر رسید. در معاملات امروز قیمت طلای ۲۴ عیار با

به گزارش نبض بازار،بازار طلا در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ شاهد نوسانات هیجان‌انگیزی بود. قیمت طلای ۲۴ عیار که در روز‌های گذشته روندی کاهشی را تجربه کرده بو، ناگهان جهشی ۳۷۰۰ تومانی را به خود دید و به بالاترین سطح قیمتی خود در چند ماه اخیر رسید.

در معاملات امروز قیمت طلای ۲۴ عیار با ۳۷۰۰ تومان افزایش به رقم ۴ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. این در حالی است که قیمت طلا در روز گذشته ۴ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

همچنین طلا ۲۴ عیار در بیشترین مقدار با رقم چهار میلیون و ۶۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان و در کمترین مقدار نیز با رقم چهار میلیون و ۵۸۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

کارشناسان معتقدند که عوامل مختلفی در افزایش قیمت طلا در امروز نقش داشته‌اند. یکی از این عوامل، افزایش تقاضا برای خرید طلا در آستانه عید غدیر است. عید غدیر یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی در ایران است و بسیاری از مردم در این ایام اقدام به خرید طلا به عنوان هدیه می‌کنند.

عامل دیگر افزایش قیمت طلا، نوسانات اخیر قیمت ارز است. در روزهای گذشته، قیمت دلار و یورو در بازار ایران با نوساناتی همراه بوده است. این نوسانات باعث شده تا برخی از سرمایه‌گذاران به سمت خرید طلا به عنوان یک دارایی امن روی بیاورند.

رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی نیز در افزایش قیمت این فلز گرانبها در ایران موثر بوده است. قیمت طلا در بازارهای جهانی در روزهای گذشته به دلیل نگرانی‌های مربوط به رکود اقتصادی و افزایش تورم افزایش یافته است.

 

منبع:تجارت نیوز

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn