تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 23:16
83 بازدید
کد خبر : 228588

تصمیمات عجیب مدیران استقلال ادامه دارد/ آبی‌ها خارجی‌های‌شان را قرض می‌دهند!

تصمیمات عجیب مدیران استقلال ادامه دارد/ آبی‌ها خارجی‌های‌شان را قرض می‌دهند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، مدیران استقلال آنطور که شایعه شده است بدون اطلاع جواد نکونام اقدام به جذب ۲ بازیکن بوسنیایی کرده اند، ۲ بازیکنی که یکی از آنها در پست دروازه بان و دیگری در پست وینگر بازی می‌کنند و ظاهرا آنها قراردادشان را با آبی‌ها امضا و در تست‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، مدیران استقلال آنطور که شایعه شده است بدون اطلاع جواد نکونام اقدام به جذب ۲ بازیکن بوسنیایی کرده اند، ۲ بازیکنی که یکی از آنها در پست دروازه بان و دیگری در پست وینگر بازی می‌کنند و ظاهرا آنها قراردادشان را با آبی‌ها امضا و در تست‌های پزشک شرکت کرده‌اند.

اما این اتفاق باعث انتقاد شدید هواداران استقلال شده است چون آنها اعتقاد دارند در شرایطی که این تیم در پست‌های مختلف نیاز به بازیکنان با کیفت دارد، مدیران هلدینگ خلیج فارس اقدام به جذب بازیکنان معمولی کرده‌اند.

اعتراض هواداران استقلال باعث شده تا مدیران هلدینگ خلیج فارس تصمیم بگیرند این ۲ بازیکن را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند.

آنچه مسلم است تصمیماتی که در هلدینگ خلیج فارس در رابطه با باشگاه استقلال گرفته می‌شود تعجب خیلی‌ها را در پی داشته است و هنوز دقیقا کسی نمی‌داند تصمیم گیرنده نهایی در این باشگاه چه کسی است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn