تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 23:52
14 بازدید
کد خبر : 228616

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به زودی تکمیل می‌شود | اخبار ورزشی

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به زودی تکمیل می‌شود | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی نبیان امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری، درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اظهار کرد: فاز ۱ شهرستان بناب در سال گذشته تحویل شد و در حال حاضر در حال بهره برداری است. پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد دو هفته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی نبیان امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری، درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اظهار کرد: فاز ۱ شهرستان بناب در سال گذشته تحویل شد و در حال حاضر در حال بهره برداری است. پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد دو هفته قبل توسط دکتر بذرپارش بازدید شد به مراحل پایانی رسیده و به زودی تکمیل می‌شود و در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: بیمارستان ۱۶۰ تختی بوشهر تا پایان سال به اتمام می‌رسد. بیمارستان رشت بیش از ۸۸ درصد پیشرفت دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تکمیل شود. بیمارستان ساری تا چهار ماه آینده تکمیل می‌شود. بیمارستان تالش و لنگرود در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم این بود که بتوانیم زیرساخت‌هایی در دستور کار است. در شهر‌های جدید نیز سه بیمارستان احداث می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn