تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 2:58
28 بازدید
کد خبر : 228757

احداث پنج هزار واحد مسکونی خودمالکی در استان اردبیل

احداث پنج هزار واحد مسکونی خودمالکی در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،محبوب حیدری با تشریح آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر اردبیل و ۲ هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در مشگین‌شهر به شکل نوین و صنعتی‌سازی در حال اجراست.وی افزود: قرار بود ۳۵

احداث پنج هزار واحد مسکونی خودمالکی در استان اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،محبوب حیدری با تشریح آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر اردبیل و ۲ هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در مشگین‌شهر به شکل نوین و صنعتی‌سازی در حال اجراست.
وی افزود: قرار بود ۳۵ درصد تسهیلات بیشتر برای ساخت و ساز واحد‌های صنعتی ساز در نظر گرفته شود، اما با وجود مزیت‌های غیر قابل انکار واحد‌های صنعتی ساز به لحاظ کیفیت و زمان اجرا بانک‌های عامل در تخصیص تسهیلات رغبت و انگیزه‌ای نشان نمی‌دهند.
حیدری در ادامه به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: ۱۱ هزار و ۷۹۲ متقاضی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۱۰ هزار متقاضی به مرحله عقد قرارداد رسیده و مراحل پایان کار را دریافت کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: واگذاری قطعات زمین برای روستاییان با هدف ساخت به شکل گروهی در حال انجام است و امیدواریم شاهد شرایط بهتری در ساخت مسکن روستایی و بهسازی واحد‌ها با همکاری بانک‌های عامل باشیم.
حیدری درباره صدور پروانه ساختمانی در شهرک سلیمانی افزود: منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری هستیم تا برای واحد‌های مسکونی احداثی در شهرک شهید سلیمانی اردبیل پروانه ساختمانی دریافت کرده و امکان برخورداری آنها را از تسهیلات بانکی را فراهم کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn