تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 8:37
58 بازدید
کد خبر : 228979

ستاره تیم ملی ترکیه در یورو ۲۰۲۴ با محرومیت مواجه می شود؟

ستاره تیم ملی ترکیه در یورو ۲۰۲۴ با محرومیت مواجه می شود؟

میرر،  مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه پس از انجام یک خوشحالی در جریان پیروزی مقابل اتریش که مرتبط با گروه‌های افراطی راست‌گرای ترکیه است، مورد تحقیق یوفا قرار گرفته است. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ دمیرال که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، با حرکتی که پس از گل اول خود انجام داد، جنجال‌آفرین

میرر،  مریح دمیرال، مدافع تیم ملی ترکیه پس از انجام یک خوشحالی در جریان پیروزی مقابل اتریش که مرتبط با گروه‌های افراطی راست‌گرای ترکیه است، مورد تحقیق یوفا قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ دمیرال که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، با حرکتی که پس از گل اول خود انجام داد، جنجال‌آفرین شد. او در ثانیه ۵۸، سریع‌ترین گل تاریخ مراحل حذفی یورو را به ثمر رساند و پس از آن، حرکتی بسیار خبرساز انجام داد. این حرکت بلافاصله در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و برخی از کاربران آن را به گروه‌های افراطی راست‌گرای ترکیه مرتبط دانستند.

خوشحالی جنجالی مریح دمیرال در بازی ترکیه و اتریش

یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

به دنبال بازی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴ بین اتریش و ترکیه که در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۴ در شهر لایپزیش آلمان برگزار شد، طبق ماده ۳۱ بند ۴ مقررات انضباطی یوفا، به دلیل رفتار نامناسب ادعایی مریح دمیرال، بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه، تحقیقاتی آغاز شده است.

دمیرال پس از مسابقه در مورد دلیل انجام این حرکت توضیح داد و گفت:

من یک خوشحالی خاص در ذهن داشتم، چیزی که به هویت ترکی من مرتبط باشد. من به ملیت ترکیه‌ای‌ام فوق‌العاده افتخار می‌کنم و بعد از گلزنی این احساس را عمیقا در خودم حس کردم. می‌خواستم این احساس را به نوعی نشان دهم و این کاری بود که به ذهنم رسید.

با این حال، توضیحات دمیرال نتوانست جلوی جنجال‌ها را بگیرد و یوفا همچنان در حال بررسی این موضوع است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn