تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 10:46
18 بازدید
کد خبر : 229086

هشدار عوارض قلبی برای تماشای بازی های انگلیس در یورو!

هشدار عوارض قلبی برای تماشای بازی های انگلیس در یورو!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، دوریان دارمور متخصص قلب و عروق مشهور انگلیسی درباره عواقب تماشای بازی‌های تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ صحبت کرد. دوریان دارمور گفت: تماشای مسابقات آنها (انگلیس) باعث ایجاد احساسات منفی از جمله اضطراب و ناامیدی در هواداران می‌شود که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، دوریان دارمور متخصص قلب و عروق مشهور انگلیسی درباره عواقب تماشای بازی‌های تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ صحبت کرد.

دوریان دارمور گفت: تماشای مسابقات آنها (انگلیس) باعث ایجاد احساسات منفی از جمله اضطراب و ناامیدی در هواداران می‌شود که سطح استرس را افزایش و قلب را در معرض خطر قرار می‌دهد. بازی با نمایش تهاجمی، همان‌طور که تیم ملی اسپانیا از خود نشان داد، بر خلاف انگلیس احساسات مثبت را برمی‌انگیزد و به دلیل هجوم اندورفین آرامش روانی و خوشی را بهبود می‌بخشد. هیچ راهی برای دستیابی به این تأثیر روی هواداران با تماشای یک بازی تدافعی وجود ندارد.

انگلیس در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ مقابل اسلواکی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و شنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف سوئیس خواهد رفت.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn