تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 20:11
52 بازدید
کد خبر : 229569

پرسپولیس نظری روی عابدزاده ندارد/ آخرین وضعیت بیرانوند با سرخپوشان

پرسپولیس نظری روی عابدزاده ندارد/ آخرین وضعیت بیرانوند با سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس در انتظار تاریخ بیستم تیر است تا کمیته وضعیت تکلیف بیرانوند را مشخص کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با وجود انبوهی از اخبار ریز و درشت در مورد وضعیت دروازه بانی در پرسپولیس هنوز هیچ اتفاق خاصی در این باشگاه نیست. بیستم تیر زمان رسیدگی به شکایت باشگاه

پرسپولیس نظری روی عابدزاده ندارد  آخرین وضعیت بیرانوند با سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس در انتظار تاریخ بیستم تیر است تا کمیته وضعیت تکلیف بیرانوند را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با وجود انبوهی از اخبار ریز و درشت در مورد وضعیت دروازه بانی در پرسپولیس هنوز هیچ اتفاق خاصی در این باشگاه نیست.

بیستم تیر زمان رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بابت فسخ یک طرفه در کمیته وضعیت بازیکنان است. باشگاه پرسپولیس مدعی است که این فسخ غیر قانونی است و بیرانوند به خودی خود باید به تیم برگردد اما با این حال طبق آخرین تصمیمی که در هیئت مدیره این باشگاه گرفته شده برای بازگشت بیرانوند تا تعیین تکلیف قانونی پرونده او، مدیران این تیم برنامه ای ندارند. از سویی در چند روز گذشته تاکید شده که بیرانوند با تراکتور به توافق رسیده و تصمیم دارد این فصل به تبریز بود هر چند که نه خودش و نه باشگاه تراکتور در باره اظهار نظر رسمی نکرده اند.

از سوی دیگر برخی از مذاکره پرسپولیس با امیر عابدزاده خبر داده اند. گلری که شب گذشته به طور رسمی خبر جدایی اش از باشگاه مارتیموی پرتغال رسانه ای شد اما پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که این باشگاه نظری روی عابدزاده ندارد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn