تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 10:06
11 بازدید
کد خبر : 230074

گزارش لحظه به لحظه از حضور شخصیت‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

گزارش لحظه به لحظه از حضور شخصیت‌ ها در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو ، اخذ رای از رای‌دهندگان مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز-جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در شعب اخذ رای سراسر کشور از  کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها  ۱۸  سال تمام باشد – یعنی متولدین روز ۱۵ تیر ۱۳۸۵

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو ، اخذ رای از رای‌دهندگان مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز-جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در شعب اخذ رای سراسر کشور از  کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آن‌ها  ۱۸  سال تمام باشد – یعنی متولدین روز ۱۵ تیر ۱۳۸۵ – و قبل از آن با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند انجام خواهد شد.

رای دهندگان خارج از کشور می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر خود نیز رای دهند.ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای رای دادند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رای گیری برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینه امام خمینی و در حضور خبرنگاران داخلی  و خارجی رای خود را به صندوق انداختند.

در ادامه این گزارش اخبار مربوط به حضور شخصیت های مختلف لشکری و کشوری پای صندوق رای را مرور می کنید.

ناطق نوری

ناطق‌نوری در انتخابات شرکت کرد

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در ساعات اولیه رای گیری با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

احمد وحیدی

وزیر کشور رای داد

وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداختند.

احمدی وحیدی و محمدتقی شاهچراغی در دقایق اولیه شروع رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق مستقر در وزارت کشور انداختند.

رئیسی ستاد انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور محمدتقی شاهچراغی

سردار حاجی زاده

سردار حاجی زاده فرمانده هوفضای سپاه

سردار حاجی زاده پس از آنکه رای خود برای دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاتس جمهور ی را به صندوق انداخت، تاکید کرد : از مردم رای گیری موجب اقتدار است، یک خواهش دارم که تنبلی نکنند. شاید انتقاداتی هم باشد، اما هر رای مانند یک تیر موشک است.

وی ادامه داد: رأیی که ملت شریف ایران در صندوق می‌اندازند، به افزایش قدرت، اقتدار و هویت ایران در منطقه و دنیا کمک می‌کند.

قالیباف

قالیباف در حرم امام رضا (ع) رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

محمدباقر قالیباف صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حرم امام رضا (ع) در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

جهانگیری

جهانگیری در انتخابات شرکت کرد

معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

63091751

شرکت عارف در انتخابات ریاست جمهوری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان که به همراه همسر خود در حسینیه جماران حضور پیدا کرد، رای خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وزیر ارتباطات

زارع‌پور در انتخابات شرکت کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

عیسی زارع‌پور در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

واعظی

واعظی در انتخابات شرکت کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم در انتخابات شرکت کرد.

صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ محمود واعظی به همراه همسرش از همان دقایق ابتدایی شروع انتخابات با حضور در حسینیه جماران، رای خود را برای انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری دوره چهاردهم به صندوق انداخت.

محسنی اژه ای

رئیس قوه قضاییه در انتخابات شرکت کرد

رئیس قوه قضاییه با حضور در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضوردر شعبه مسجد لرزاده در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

مخبر

مخبر در انتخابات شرکت کرد

سرپرست ریاست جمهوری در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

محمد مخبر در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور و با همراهی وزیر کشور و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

آملی لاریجانی

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رای خود را در صندوق انتخابات انداخت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح جمعه – ۱۵ تیر ۱۴۰۳ – با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

دهقان

دهقان: میزان مشارکت مردم در انتخابات نقش تعیین‌کننده دارد

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: چه میزان مشارکت و چه میزان رایی که مردم می‌دهند نقش تعیین کننده دارد.

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه ارشاد تهران در  مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

دهقان پس از مشارکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، بیان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار می رود آنچه که خواسته و مطالبه مردم و رهبری است را عینا عمل کند. در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی باید پیرو خط رهبری بوده و مطالبات مردم را محقق کند.

وی در ادامه اظهار کرد: چه میزان مشارکت و چه میزان رایی که مردم می دهند نقش تعیین کننده دارد.  این حضور نشانگر وحدت، انسجام و مطالبه جمعی جامعه است. این حضور مردم دست مایه قوی است برای فردی که انتخاب می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه تصریح کرد: توصیه بنده به رئیس جمهور منتخب این است که از خدا بترسد و برای مردم کار کند.

میراحمدی

میراحمدی در انتخابات شرکت کرد

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

مجید میراحمدی در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.

علی مطهری

مطهری در انتخابات شرکت کرد

نایب رئیس مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در انتخابات شرکت کرد.

علی مطهری نماینده سابق مردم تهران در مجلس و نایب رئیس مجلس دهم با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

هادی طحان نظیف

سخنگوی شورای نگهبان رای خود را در صندوق انداخت

سخنگوی شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

آیت الله مدرسی یزدی

آیت‌الله مدرسی یزدی رای خود را در صندوق انداخت

عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری رای خود را در صندوق انداخت.

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح جمعه – ۱۵ تیر ۱۴۰۳ – با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر برگزار شد؛ در این مرحله مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دلیل عدم کسب اکثریت آرا به مرحله دوم راه یافتند.

خدائیان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در انتخابات شرکت کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد.

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در حسینیه ارشاد تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

در حال تکمیل است…

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn