تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 10:50
80 بازدید
کد خبر : 230115

درگیری شدید پرسپولیسی‌ها به خاطر بیرانوند!

درگیری شدید پرسپولیسی‌ها به خاطر بیرانوند!

بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی علیرضا از پرسپولیس به وجود آمد. خیلی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از رفتار بیرانوند به خاطر فسخ قراردادش ناراحت بودند و حتی چند پیشکسوت هم مصاحبه های تندی علیه شماره یک تیم ملی انجام دادند. خود بیرانوند چند هفته

بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی علیرضا از پرسپولیس به وجود آمد. خیلی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از رفتار بیرانوند به خاطر فسخ قراردادش ناراحت بودند و حتی چند پیشکسوت هم مصاحبه های تندی علیه شماره یک تیم ملی انجام دادند. خود بیرانوند چند هفته را در سکوت مطلق گذراند و انتقادات را تحمل کرد. با این حال علیرضا چهارشنبه شب با انتشار یک ویدئوی جنجالی، واکنش خود را به اتفاقات اخیر نشان داد. بعد از توضیحات و صحبت های بیرانوند در خصوص ماجرای فسخ قراردادش، درگیری شدیدی زیر پست منتشر شده توسط بیرانوند به وجود آمد و دو دستگی عجیبی بین پرسپولیسی ها شکل گرفت.

عده ای از پرسپولیسی ها بیرانوند تحت هر شرایطی مقصر می دانند و معتقدند او به خاطر پول قراردادش را فسخ کرد. این عده که شدیدترین انتقادات را به علیرضا کردند، اصلا نمی خواهند او به پرسپولیس برگدد و از جدایی او استقبال هم می کنند. با این حال عده ای دیگر از هواداران پرسپولیس نظر متفاوتی داشتند و از بازگشت بیرو استقبال کردند. این عده می گویند منافع پرسپولیس از هر چیزی مهم تر است و اگر بیرانوند هم دچار اشتباهی شده، می بایست مدیریت بهتری در این خصوص صورت می گرفت و کار به اینجا نمی کشید.

این عده معتقدند بیرانوند ستاره تیمشان است و حق دارد پول بیشتری طلب کند. آن ها درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس را مقصر می دانند و معتقدند تحت هیچ شرایطی نباید اجازه جدایی به بیرانوند داده شود. این عده کاملا بر این عقیده هستند که جدایی بیرانوند پرسپولیس را درون دروازه وارد چالشی جدی خواهد کرد. هرچند نزدیکان بیرانوند و شاید حتی خودش هم معتقد باشند که او نباید به این شکل از پرسپولیس جدا می شد ولی نمی شود از کیفیت بالای او و همچنین تاثیر زیاد علیرضا در قهرمانی پرسپولیس طی سال های اخیر به راحتی گذشت. همچنین همانطور که بیرانوند هم در ماجرای جدایی اش از پرسپولیس مقصر است، نمی شود گفت مدیران این باشگاه کاملا بی تقصیر بودند و هیچ تقصیری گردن آن ها نیست. چیزی که کاملا مشخص است، این جدایی هم به ضرر بیرانوند است و هم پرسپولیس را وارد چالش بزرگی خواهد کرد و احتمالا تاثیر آن را در طول فصل بعد خواهیم دید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارتش سرخ جمعه , ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

من باکاری که بیرو کرد شدیدا مخالفم۰اعتمادهوادارو نسبت ب خودشازدست دادچون بعدازقهرمانی گفت که فسخ نمیکنه وفشار روی باشگاه نمیذاره اونوقت ۴۸ساعت بعدش فسخ کرد وکل خوشحالی قهرمانیوبرامون زهرکرد۰ولی درکل بیرو خیلی کمک کرد ب تیم ودرسته که پولشوگرفته ولی نسبت ب بقیه خداییش کمترگرفته۰موافقم برگرده ولی باید عذرخواهی کنه واعتراف کنه که اشتباه کرده۰الان گلر خوب کم پیدامیشه وبیرو کوه تجربس وتوآسیاواقعالازمش داریم

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn