تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 13:10
19 بازدید
کد خبر : 230237

رشد شتابدار مردم پای صندوق‌های رای

رشد شتابدار مردم پای صندوق‌های رای

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید و رای در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم انتخابات مردم با شوق و ذوق و اراده وصف ناپذیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند. وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه رشد شتابدار حضور مردم نسبت به دوره اول را شاهدیم؛ الحمدلله با

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا فخاری در حاشیه بازدید و رای در مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله دوم انتخابات مردم با شوق و ذوق و اراده وصف ناپذیری پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه رشد شتابدار حضور مردم نسبت به دوره اول را شاهدیم؛ الحمدلله با تمهیدات اندیشیده شده مردم در شرایط امن و توام با اراده قوی، ان شاءالله پای صندوق‌ها حاضر خواهند شد.

فخاری گفت: امیدواریم امروز که تا آخر شب در خدمت مردم خواهیم بود شاهد حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح و فردی که در خور شان نظام است، باشیم.

وی ادامه داد: مردم با همه سلایق مختلف امروز پای صندوق‌ها حاضر شده‌اند و شتابی که در حضورشان می‌بینیم مؤید این موضوع است که انتخابات در یک فضای امن و توأم با اراده مردم در حال برگزار شدن است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۱۰ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات پای صندوق‌های رای در سراسر استان تهران حضور دارند. این افراد بر چگونگی روند انتخابات نظارت می‌کنند. این تعداد نماینده نامزدها شهادت می‌دهند که فضای امن توأم با عزت برای مردم فراهم است. این مساله از سوی دیگر نشان می‌دهد که فضای دموکراسی در ایران بی‌نظیر است.

فخاری ادامه داد: مردم با حضورشان اثبات کردند که این کشور و نظام متعلق به خود مردم است. مسئولان اجرایی حاضر در صندوق‌ها نیز از خود مردم هستند و این نیز نشان می‌دهد که مردم سالاری در ایران حتی پای صندوق‌های رای چشمگیر و قابل توجه است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn