تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1403 - 13:17
4 بازدید
کد خبر : 230241

عصر کریپتوکارنسی – صدای بورس

عصر کریپتوکارنسی – صدای بورس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، مجله «مانی» چاپ استرالیا در تازه‌ترین شماره خود با طرح این پرسش که آیا زمان سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی فرارسیده است، نوشت: کریپتوکارنسی‌ها که زمانی تصور می‌شد به عنوان یک مد زودگذر، عمری کوتاه داشته باشند، در حال محکم کردن جای پا در نظام مالی جهان هستند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، مجله «مانی» چاپ استرالیا در تازه‌ترین شماره خود با طرح این پرسش که آیا زمان سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی فرارسیده است، نوشت: کریپتوکارنسی‌ها که زمانی تصور می‌شد به عنوان یک مد زودگذر، عمری کوتاه داشته باشند، در حال محکم کردن جای پا در نظام مالی جهان هستند.

از زمان ظهور رمزارزها، برخی به سودهای کلان در این بازار دست یافته‌اند و برخی دیگر با زیان روبه‌رو شده‌اند، با این حال توکن‌های دیجیتال خواه به عنوان سرمایه‌گذاری یا ابزار پرداخت، با اقبال گسترده‌ای مواجه هستند. با تقویت و توسه این روند، رمزارزهایی همچون بیت‌کوین و اتریوم به تدریج تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما خواهند شد. البته در زمینه سرمایه‌گذاری در صنعت کریپتوها باید چند موضوع مهم را در نظر داشته باشید تا به سود دست پیدا کنید.

عصر کریپتوکارنسی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn