تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 2:25
270 بازدید
کد خبر : 230891

تعجب سرمربی پرسپولیس از حضور عکاس و فیلمبردار آفتاب نو در فرودگاه

تعجب سرمربی پرسپولیس از حضور عکاس و فیلمبردار آفتاب نو در فرودگاه

به گزارش آفتاب نو، خوان کارلوس گاریدو به محض ورود به فرودگاه امام خمینی تهران سوژه دوربین عکاس و تصویربردار آفتاب نو شد. وقتی حسین بادامکی و همراهانش به نمایندگان اعزامی آفتاب نو تاکید می‌کردند به جای تصویربرداری اختصاصی منتظر باشند تصاویر ورود سرمربی تیم پرسپولیس از طریق سایت باشگاه منتشر شود و عکاس و

به گزارش آفتاب نو، خوان کارلوس گاریدو به محض ورود به فرودگاه امام خمینی تهران سوژه دوربین عکاس و تصویربردار آفتاب نو شد.

وقتی حسین بادامکی و همراهانش به نمایندگان اعزامی آفتاب نو تاکید می‌کردند به جای تصویربرداری اختصاصی منتظر باشند تصاویر ورود سرمربی تیم پرسپولیس از طریق سایت باشگاه منتشر شود و عکاس و فیلمبردار آفتاب نو به تهیه گزارش تصویری مشغول بودند، مکالمه شان به طول انجامید و خوان کارلوس گاریدو کنجکاو شد محتوای مکالمه آنها را بداند.

پرسپولیسی‌ها به خوان کارلوس گاریدو توضیح دادند نمایندگان آفتاب نو در این ساعت از نیمه شب نزدیک به یک ساعت رانندگی کرده اند تا خودشان را برای تهیه فیلم و عکس اختصاصی به فرودگاه برسانند، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای نمایندگان آفتاب نو دست زد و گفت برای کسانی که شغل شان را با علاقه انجام می‌دهند، احترام قائل است.

گاریدو همچنین از این که یک رسانه در آن ساعت شب تیم پوشش تصویری به فرودگاه فرستاده تعجب کرده بود و عکاس آفتاب نو توضیح داد در ایران از شور و علاقه رسانه های ورزشی به تهیه گزارش از او، شگفت زده خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn