تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 3:51
30 بازدید
کد خبر : 230942

هشدار درباره عواقب انتشار اخبار جعلی به رسانه‌ها

هشدار درباره عواقب انتشار اخبار جعلی به رسانه‌ها

سیدکمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بنا به گزارش ایسنا، وی بر ضرورت پیگیری اخبار از طریق رسانه‌های رسمی به خصوص صدا و

سیدکمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنا به گزارش ایسنا، وی بر ضرورت پیگیری اخبار از طریق رسانه‌های رسمی به خصوص صدا و سیما تاکید کرد و گفت: انتشار اخبار نادرست، موضوعات جعلی و شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، ممنوع است.

وی بیان کرد: طبق دستور دادستان کل کشور، دادستان های شهرستان ها نیز موضوعات مربوط به شایعات و اخبار نادرست را پیگیری قضایی خواهند کرد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران در ادامه بر ضرورت تمکین به قانون و پرهیز از مصاحبه های خارج از ضوابط توسط عوامل اجرایی ستاد های نامزدهای انتخاباتی نیز تاکید کرد و افزود: در جلسه مقرر شد این عوامل نسبت به این موضوع توجیه شوند.

وی رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه محرم را نیز ضروری دانست و گفت: تجمع در میادین که موجب ترافیک و اخلال در نظم عمومی شود، ممنوع و راه اندازی کارناوال، برگزاری راهپیمایی، میتینگ های خیابانی مجاز نخواهد بود.

سادات اظهار کرد: در جلسه ستاد امنیت تاکید شد که پلیس فتا با محرکین فضای مجازی طبق قوانین برخورد لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: مقرر شد که تقویت و ارتقای سطح توان در فراجا برای اسکورت و حفاظت از صندوق های اخذ رای در زمان بازگشت به مخازن فرمانداری ها تقویت شوند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn