تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 5:52
82 بازدید
کد خبر : 231000

نکونام مثل سیمئونه است اما هواداران استقلال بارسلونا می‌خواهند

نکونام مثل سیمئونه است اما هواداران استقلال بارسلونا می‌خواهند

جامعه ورزشی آفتاب نو: ایمان موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: برای تحلیل شرایط فعلی استقلال باید به فصل گذشته برگردیم که شاهد اعتراضات از کادرفنی بودیم. کادرفنی در گذشته اعتراضش را به گوش می‌رساند اما حالا چیزی نمی‌شنویم و این مساله

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ایمان موسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: برای تحلیل شرایط فعلی استقلال باید به فصل گذشته برگردیم که شاهد اعتراضات از کادرفنی بودیم. کادرفنی در گذشته اعتراضش را به گوش می‌رساند اما حالا چیزی نمی‌شنویم و این مساله یعنی یا راضی هستند یا مشکلی نیست.

وی افزود: استقلال در لیگ بیست و یکم در حالی قهرمان شد که بازیکن سرشناسی نداشت. نیمی از بازیکنان تیم را نمی‌شناختم اما استقلال قهرمان شد. حرفم این است که خرید ستاره و بازیکن بزرگ تضمین کننده قهرمانی نیست و شاید حالا هم برنامه‌ای وجود دارد.

مهاجم اسبق استقلال تصریح کرد: در بازی فصل گذشته مقابل گل‌گهر در ورزشگاه بودم و بین هواداران بازی را دیدم. در این تیم ستاره‌ای وجود نداشت اما مقابل استقلال خوب بازی کرد. مس رفسنجان هم تیم پرستاره‌ای نیست اما توانست به فینال جام حذفی برسند.

موسوی ادامه داد: سالی که خودم در استقلال بودم هر بازیکنی یک ذخیره بزرگ داشت. قلعه‌نویی به من می‌گفت یک ربع فرصت داری تا خودت را نشان دهی. حالا اما بازیکنان اصلی با نیمکت تفاوت سطح دارند که البته این مساله باعث اعتماد به نفس‌شان می‌شود. آن‌ها دیگر استرس تعویض ندارند و باید این مساله را از این منظر هم نگاه کرد.

وی در مورد انتقادات از بازی استقلال گفت: فصل گذشته هواداران استقلال تقاضای بازی زیبا داشتند که به آن شکل مشاهده نشد. در واقع تز مربیگری نکونام، بازی به سبک سیمئونه است اما هواداران استقلال بارسلونا می‌خواهند یا رئال‌مادرید.

پیشکسوت استقلال در پایان اظهار داشت: اگر مثل فصل قبل بخواهیم بازی کنیم و یارگیری در این سطح باشد، دست استقلال خوانده می‌شود و کار بسیار سخت خواهد بود. در آسیا هم کار جلوی تیم مثل الهلال با آن‌ همه بودجه و ستاره سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn