تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 9:40
32 بازدید
کد خبر : 231184

ما شایسته برد مقابل فرانسه بودیم | اخبار ورزشی

ما شایسته برد مقابل فرانسه بودیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روبرتو مارتینز شاهد شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ بود. تیم ملی پرتغال امشب به مصاف فرانسه رفت و در ضربات پنالتی ۵-۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. روبرتو مارتینز پس از بازی از عملکرد تیمش رضایت داشت و گفت: ما خوب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روبرتو مارتینز شاهد شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ بود. تیم ملی پرتغال امشب به مصاف فرانسه رفت و در ضربات پنالتی ۵-۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روبرتو مارتینز پس از بازی از عملکرد تیمش رضایت داشت و گفت: ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها شخصیت بزرگی از خود نشان دادند. ما توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و اعتماد به نفس خوبی به نمایش گذاشتیم. ما شایسته برد بودیم و این یک لحظه غم انگیز است، اما بازیکنانم باید به خود افتخار کنند.

او درباره دلیل شکست تیمش گفت: استعداد فردی فرانسه برای همه قابل مشاهده است. آن‌ها اتحاد زیادی از خود نشان دادند و می‌دانستند که چگونه همراه با میل به برد برای کسب آن سختی بکشند. ما باختیم اما با سری بالا شکست خوردیم، در هر دقیقه به سبک واقعی پرتغال بازی می‌کردیم. ما اینجا متوقف نخواهیم شد، در آینده بیشتر تلاش می‌کنیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn