تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 10:13
70 بازدید
کد خبر : 231214

بیرانوند امروز تراکتوری می شود؟/ پورحمیدی شاید قرضی به تیم دیگری برود

بیرانوند امروز تراکتوری می شود؟/ پورحمیدی شاید قرضی به تیم دیگری برود

دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس امروز اگر به قولش عمل کند در دفتر تراکتور در تهران حاضر می شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند بعد از مصاحبه ویدئویی که از خود منتشر کرد و در آن به به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاخت با مسئولان باشگاه تراکتور جلسه ای را

بیرانوند امروز تراکتوری می شود؟  پورحمیدی شاید قرضی به تیم دیگری برود

دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس امروز اگر به قولش عمل کند در دفتر تراکتور در تهران حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند بعد از مصاحبه ویدئویی که از خود منتشر کرد و در آن به به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاخت با مسئولان باشگاه تراکتور جلسه ای را برگزار کرده و برگه قرارداد را از آنها تحویل گرفته است.

او اعلام کرده باید دو سه روزی در مورد این قرارداد با وکیلش مشورت کند و قول داده امروز در دفتر تراکتور در تهران حاضر شود تا قراردادش را نهایی کند. این قول در حالی داده شده که ظاهرا او از طریق وکیلش در همین ۷۲ ساعت گذشته به دبنال بازگشت به پرسپولیس بوده اما رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده طبق مصوبه هیئت مدیره نمی تواند با بازگشت او موافقت کند. ضمن اینکه مبلغ درخواستی بیرانوند مغایر با سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ یک طرفه شکایت کرده و روز بیستم تیر کمیته وضعیت در مورد این پرونده تصمیم گیری می کند.

از سویی حسین پورحمیدی دروازه بان موفق فصل گذشته تراکتور که با این تیم قرارداد دارد اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود و فوتبالش را در تهران ادامه دهد. شاید باشگاه تراکتور بعد از جذب بیرانوند با جدایی این بازیکن مخالفتی نکنند اما به صورت قرضی او را به تیم آینده اش بدهند.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn