تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 10:59
89 بازدید
کد خبر : 231258

مهاجم استقلال در راه تراکتور؟

مهاجم استقلال در راه تراکتور؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در حالیکه دیروز همه منتظر حضور علیرضا بیرانوند در دفتر هواپیمایی محمدرضا زنوزی برای گرفتن عکس با پیراهن تراکتور بودند در اتفاقی عجیب میلاد و مهرداد محمدی در این دفتر هواپیمایی حضور پیدا کردند. محمدرضا زنوزی در این جلسه حضور نداشته است چرا که ایران نیست. البته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در حالیکه دیروز همه منتظر حضور علیرضا بیرانوند در دفتر هواپیمایی محمدرضا زنوزی برای گرفتن عکس با پیراهن تراکتور بودند در اتفاقی عجیب میلاد و مهرداد محمدی در این دفتر هواپیمایی حضور پیدا کردند.

محمدرضا زنوزی در این جلسه حضور نداشته است چرا که ایران نیست. البته برادران محمدی اعتقاد داشتند جلسه دوستانه بوده و نقل و انتقالاتی نبوده است اما حضور مظفری زاده در جلسه، شائبه نقل و انتقالاتی بودن این دیدار را بیشتر می‌کند.

با توجه به شایعات این روزهای نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد محمدرضا زنوزی تصمیم گرفته برای فصل پیش رو و حضور پر قدرت در لیگ برتر و آسیا تیم بسیار قدرتمندی بسازد.

مهرداد محمدی که در پست مهاجم بازی می‌کند فصل گذشته در تیم استقلال توپ زد و برادرش میلاد محمدی که مدافع چپ است در تیم آدانا دمیراسپور ترکیه حضور داشت.

نام بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر در لیست خرید تراکتور دیده می‌شود. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn