تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 11:03
33 بازدید
کد خبر : 231263

تبریک وزیر خارجه ونزوئلا ورئیس مجلس ملی پاکستان به رئیس جمهور منتخب و ملت ایران

تبریک وزیر خارجه ونزوئلا ورئیس مجلس ملی پاکستان به رئیس جمهور منتخب و ملت ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو: ایسنا در ادامه آورده است ، سردار ایاز صادق ، رئیس مجلس ملی پاکستان  طی پیامی با تبریک پیروزی « مسعود پزشکیان » در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت که انتخاب پزشکیان مظهر اعتماد قوی ملت ایران به وی است. وی در این پیام گفت: آقای پزشکیان یک شخصیت هوشمند،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ایسنا در ادامه آورده است ، سردار ایاز صادق ، رئیس مجلس ملی پاکستان  طی پیامی با تبریک پیروزی « مسعود پزشکیان » در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت که انتخاب پزشکیان مظهر اعتماد قوی ملت ایران به وی است.

وی در این پیام گفت: آقای پزشکیان یک شخصیت هوشمند، توانمند و سیاستمدار مردم دوست است.

رئیس مجلس ملی پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط ۲ جانبه با جمهوری اسلامی ایران گفت: اطمینان داریم روابط ۲ کشور در دوره جدید بیش از پیش تقویت خواهد شد.

همچنین ایوان گیل، وزیر امورخارجه ونزوئلا در بیانیه‌ای که در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است، برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهعوری ایران را تبریک گفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: جناب آقای مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب و ملت برادر و انقلابی ایران از حمایت کامل نیکولاس مادورو موروس، رئیس‌جمهور ونزوئلا و انقلاب بولیواری در جهت تعمیق روابط برادرانه بین ۲ ملت و اتحاد راهبردی جامع برای همکاری سودمند مشترک و همچنین در تلاش برای تثبیت جهان چند قطبی؛ لازم و ضروری برای ادامه شکست دادن اقدامات هژمونیک که چندجانبه گرایی و صلح را تهدید می‌کنند، برخوردار می باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn