تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 12:45
36 بازدید
کد خبر : 231368

در جهان به یک برند تبدیل شده‌ایم | اخبار ورزشی

در جهان به یک برند تبدیل شده‌ایم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اعزامی به المپیک پاریس بازدید کرد. پیمان فخری در این بازدید بیان کرد: شمشیربازی سابر در یک ماراتن یک سال و نیمه توانست سهمیه المپیک را بگیرد و در مسابقات سختی شرکت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اعزامی به المپیک پاریس بازدید کرد.

پیمان فخری در این بازدید بیان کرد: شمشیربازی سابر در یک ماراتن یک سال و نیمه توانست سهمیه المپیک را بگیرد و در مسابقات سختی شرکت کردند. تیم‌های بزرگی، چون ژاپن و چین نتوانستند سهمیه بگیرند، اما ایران توانست. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. متاسفانه تیم چند ماه بدون مربی بود، اما الان در شرایط خوبی هستند.

او ادامه داد: احساسم این است المپیک یک مدال به شمشیربازی بدهکار است، اما اینکه در طالع آن‌ها چه چیزی نوشته شده نمی‌دانم. رقابت سختی دارند. گرفتن مدال دور از دسترس نیست. امیدوارم دست به دست هم بدهند و مدال تاریخی و ارزشمند بگیریم. ۱۲ سال گذشته چشم به راه این مدال بودیم و همه زحمت کشیدند تا به این مدال برسند.

پاکدامن: یک برند در شمشیربازی شده‌ایم/ مدال المپیک کم داریم

همچنین علی پاکدامن کاپیتان شمشیربازی سابر ایران در این بازید بیان کرد: از شما ممنون هستم که تشریف آوردید. حضور شما باعث دلگرمی ماست. شمشیربازی ایران همه کار کرده است؛ از سال ۲۰۱۶ با آقای فخری چهارم المپیک شدیم، در جام جهانی مقام اول را کسب کردیم، ایتالیا را در سال ۲۰۱۹ در ایتالیا شکست دادیم، بر مجارستان غلبه کردیم و به یک برند در دنیا تبدیل شده‌ایم. این برند فقط یک مدال المپیک کم دارد. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و مردم را خوشحال کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn