تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 17:12
36 بازدید
کد خبر : 231641

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان

جامعه ورزشی آفتاب نو: باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگی را تسلیت گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ ماه محرم، ماه حماسه، شجاعت، فداکاری، آزادگی، عزت و شرافت انسانی آغاز شد. ماهی که در آن خون

جامعه ورزشی آفتاب نو:

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ ماه محرم، ماه حماسه، شجاعت، فداکاری، آزادگی، عزت و شرافت انسانی آغاز شد. ماهی که در آن خون و حق با سلاح شهادت و ایثار بر شمشیر و ناحق غلبه کرد و نسل‌ها با تبعیت از سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش راه پیروزی بر زورمداران را آموختند. ایامی که به انسان‌ها در تمام زمان‌ها و مکان‌ها آموخت راهی غیر از تمیز دادن حق و ناحق برای رسیدن به رستگاری وجود ندارد. محرم و کربلا، مکتبی است که در آن آزادمنشی را درس می‌دهند.

عشق به امام حسین (ع) عشق به آزادگی بشریت و مقاومت برابر ظلم و زور است و از این رو به همه اعصار و تمامی بشریت تعلق دارد. عشقی است برای فرار از ذلت و بردگی. باید در آن غرق شد تا لایق نشستن بر کشتی نجات گردید و از دریاهای پرتلاطم و امواج سهمگین، تزویر و ریا و بدعت‌ها گذشت.

محرم و کربلا پناهگاه همه آنهایی است که از ظلم و جور به ستوه آمده‌اند و حکومت صالحان و اولیایی راستین را جستجو می‌کنند. حسین (ع) تشنه آب نبود. تشنه وفاداری، آزادیخواهی و فهم و تمیز سره از ناسره جامعه‌ای بود که قدرش را نمی‌دانستند. تشنه آن بود که مردمان را در جستجوی انسانیت و کرامت انسانی خود ببیند. او با عزیزترین کسانی که داشت بر شمشیرها تاخت تا در طول تاریخ نه زخمی که به تن داشت بلکه افکار بلند و متعالی ایشان را از روی زخم دلش بخوانیم و مشق کنیم.

محرم، زمانی است برای اینکه درک کنیم، یاد بگیریم و با خود مرور کنیم؛ حسینی بودن تا چه میزان می‌تواند دشوار ولی ماندگار باشد.
اخبار پرسپولیس با گرامیداشت حماسه بزرگ و انسان‌ساز دشت نینوا، فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور جوانان بهشت، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، آزادیخواهان، مسلمان، شیعیان عالم، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس، تسلیت می‌گوید.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn