تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 18:25
34 بازدید
کد خبر : 231710

بدشانسی آوردیم، حق‌مان بیشتر از این بود | اخبار ورزشی

بدشانسی آوردیم، حق‌مان بیشتر از این بود | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، پرتغال پس از تساوی در دیداری دشوار در مقابل فرانسه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۳ مغلوب شاگردان دیدیه دشان شد و با این رقابت‌ها خداحافظی کرد. پپه مدافع با تجربه تیم ملی پرتغال پس از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، پرتغال پس از تساوی در دیداری دشوار در مقابل فرانسه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۳ مغلوب شاگردان دیدیه دشان شد و با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

پپه مدافع با تجربه تیم ملی پرتغال پس از پایان بازی گفت: پیدا کردن کلمات برای توصیف عملکردمان و همه چیزهایی که تیم ما در این رقابت‌ها و همچنین این بازی نشان داد، سخت است. سطح کار و تلاش‌مان مستحق نتیجه‌ای متفاوت بود. متاسفانه این فوتبال است. چهار روز پیش همه ما خوشحال بودیم چون اسلوونی را شکست دادیم، اما امروز ناراحت هستیم.

وی از تلاش و عملکرد هم‌تیمی‌هایش تقدیر کرد و گفت: به هم‌تیمی‌هایم تبریک می‌گویم. آنها سخت جنگیدند، کارهایی که مربی از آنها خواسته بود را انجام دادند و به دستوراتش خوب عمل کردند. ما شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم و به شکل هوشمندانه‌ای بازی کردیم اما در نهایت بدشانسی آوردیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn