تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 20:20
202 بازدید
کد خبر : 231817

صدای اعتراض استقلالی ها بلند شد/ هلدینگ آمد وضع ما بدتر شده است!

صدای اعتراض استقلالی ها بلند شد/ هلدینگ آمد وضع ما بدتر شده است!

جامعه ورزشی آفتاب نو: زمانی که دو باشگاه استقلال در حال واگذاری بودند هواداران استقلال به شدت معترض بودند که فقط هلدینگ خلیج فارس می تواند این باشگاه را نجات بدهد و اسم هر شرکت یا کارخانه ای مطرح می شد آنها اعتراض خود را در فضای مجازی نشان می دادند. به گزارش آفتاب نو،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

زمانی که دو باشگاه استقلال در حال واگذاری بودند هواداران استقلال به شدت معترض بودند که فقط هلدینگ خلیج فارس می تواند این باشگاه را نجات بدهد و اسم هر شرکت یا کارخانه ای مطرح می شد آنها اعتراض خود را در فضای مجازی نشان می دادند.

به گزارش آفتاب نو، حالا با گذشت چند ماه از این واگذاری به نظر می رسد حال استقلال خوب نیست و این مساله را می توان از صحبت های بازیکنان تیم استقلال هم متوجه شد. اعضای تیم استقلال در لابه لای صحبت های خود به خبرنگاران مدعی هستند از روزی که هلدینگ خلیج فارس مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته مطالبات آنها پرداخت نشده و فقط وعده به آنها داده شده است. در این مدت تنها پاداش چند پیروزی به حساب بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و هیچ خبری از درصد قراردادها نیست.

به همین علت بازیکنان استقلال اعلام کرده اند تا زمانی که مطالبات خود را دریافت نکنند حاضر به مذاکره با مدیریت باشگاه نیستند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn