تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 20:42
34 بازدید
کد خبر : 231838

اطلاعیه آموزش و پرورش تهران درباره آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی

اطلاعیه آموزش و پرورش تهران درباره آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی

مهر: آموزش و پرورش شهر تهران روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد. آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی برای تکمیل پرونده صرفاً روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر فرصت دارند.  

مهر: آموزش و پرورش شهر تهران روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش تهران درباره آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی برای تکمیل پرونده صرفاً روزهای ۱۷ و ۱۸ تیر فرصت دارند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی، تمامی پذیرفته شدگان واجد شرایطی که تاکنون برای تشکیل پرونده و طی مراحل استخدامی مراجعه نکرده‌اند و یا مدارک شأن در مراجعات قبل، ناقص بوده و اکنون به طور کامل، رفع نقص کرده‌اند. می‌توانند صرفاً روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مربوطه و به‌صورت کامل به دبیرستان ماندگار البرز به نشانی خیابان انقلاب، زیر پل کالج، خیابان البرز ۲ مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به اینکه زمان مذکور، آخرین مهلت برای جاماندگان است، بنابراین پس از زمان مذکور امکان اقدامی در این خصوص مقدور نخواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn