تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 21:20
38 بازدید
کد خبر : 231874

پیام قاضی زاده برای پیروزی مسعود پزشکیان

پیام قاضی زاده برای پیروزی مسعود پزشکیان

کدخبر: ۱۱۷۷۸۴ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۷:۴۰ سیاست کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مطلبی نوشت: بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد. سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مطلبی نوشت: بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد.

پیام قاضی زاده برای پیروزی مسعود پزشکیان


سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نوشت: بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مأیوس نمود.

حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی‌درپی، حماسه‌ای باشکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی‌شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد.

با پایان انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌گردد و هیجانات و التهابات جای خود را به همدلی و همراهی خواهد داد.

مطمئنم مساعی دلسوزان، همگامی نخبگان و حمایت آحاد جامعه از منتخب مردم، جلوه‌ای دیگر از هوشمندی و هوشیاری ملت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور همه ملت ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق می‌نمایم.

تردید ندارم مادامی که دولت، اعتماد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه‌ خود دانسته و آن را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به کشور و نظام اسلامی بکار بندد، مدد الهی هم یارش خواهد بود و می‌توان شاهد تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری بود.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn