تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 23:06
96 بازدید
کد خبر : 231977

به چشم دیدم بیرانوند چقدر عاشق پرسپولیس است؛ فوتبالم را مدیون او هستم

به چشم دیدم بیرانوند چقدر عاشق پرسپولیس است؛ فوتبالم را مدیون او هستم

بازدید:۲۰ فصل قبل شاهد معرفی یک گلر جوان و آینده دار به فوتبال ایران بودیم. امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس که در غیاب بیرانوند در چند بازی درون دروازه قرمزها ایستاد، عملکرد خوبی داشت و توانست نگاه‌ها را به سمت خودش بیاورد. رفیعی با وجود اینکه تجربه زیادی در لیگ برتر نداشت و برای اولین

به چشم دیدم بیرانوند چقدر عاشق پرسپولیس است؛ فوتبالم را مدیون او هستم

بازدید:۲۰

فصل قبل شاهد معرفی یک گلر جوان و آینده دار به فوتبال ایران بودیم. امیررضا رفیعی گلر جوان پرسپولیس که در غیاب بیرانوند در چند بازی درون دروازه قرمزها ایستاد، عملکرد خوبی داشت و توانست نگاه‌ها را به سمت خودش بیاورد. رفیعی با وجود اینکه تجربه زیادی در لیگ برتر نداشت و برای اولین بار درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گرفت، نشان داد مهره قابل اعتمادی است و باشگاه پرسپولیس می‌تواند به داشتن یک گلر شش دانگ امیدوار باشد.

رفیعی در همه بازی‌هایی که در لیگ برتر برای پرسپولیس انجام داد، موفق به ثبت کلین شیت شد و عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

 

با امیررضا در خصوص فصلی که گذشت و همچنین اتفاقات مربوط به جدایی رقیب اصلی‌اش گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 

از فصلی که گذشت شروع کنیم. فکر می‌کنم برای تو یک فصل خاطره انگیز بود!

 

دقیقا همینطور است. برای من و پرسپولیس فوق العاده بود. از نظر فردی توانستم برای اولین بار برای پرسپولیس بازی کنم. من در فصل قبلش و در گرفتن ۳ گانه هم عضوی از پرسپولیس بودم ولی بازی نکردم. در فصل قبل همه چیز رویایی بود و از این بابت خیلی خوشحالم. همیشه منتظر فرصتی بودم که خودم را نشان دهم و برای پرسپولیس به میدان بروم. خداراشکر این فرصت نصیبم شد و برای تیم محبوبم بازی کردم. در پایان هم همه چیز فوق العاده پیش رفت و منجر به قهرمانی شد.

 

 

با اینکه تا هفته‌های پایانی از استقلال عقب بودید، فکر می‌کردی در نهایت قهرمانی به شما برسد؟
در پرسپولیس همیشه باید ذهنیت برنده داشته باشی و برای قهرمانی بجنگی. در تیم ما این یک قانون است و همه باید تا آخرین روز برای گرفتن جام بجنگند. ما همیشه امیدوار بودیم و تلاش می‌کردیم که بازی‌های خودمان را ببریم. قهرمانی دست استقلال بود ولی ما هیچوقت نا امید نشدیم. می‌دانستیم استقلال ممکن است امتیار بدهد و به همین دلیل با نهایت توان و تمرکز در بازی‌ها حاضر شدیم و در پایان هم جام را بالای سر بردیم.

 

 

در مورد تغییرات نیمکت در نیم فصل هم صحبت کن!
یحیی گل محمدی مربی بزرگی است و خیلی برای ما زحمت کشید. شرایط طوری رقم خورد که او از جمع ما جدا شد و اوسمار به عنوان سرمربی انتخاب شد. هم ما از اوسمار شناخت داشتیم و هم او کاملا ما را می‌شناخت. این موضوع خیلی به تیم کمک کرد. درک خوبی در تیم و بین بازیکنان و کادرفنی وجود داشت و همین موضوع کمک کرد تا قهرمان شویم.به شخصه خیلی به آقا یحیی احترام می‌گذارم چون او بود که من را به تیم بزرگسالان آورد. امیدوارم هرجا که هست سلامت باشد و در فولاد هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

حتی مربی گلرهایی که با او کار می‌کردی هم از پرسپولیس جدا شد.
 ننکا یک انسان فوق العاده بینظیر بود و از نظر فنی هم حرف نداشت. واقعا دوستش داشتم و بعد از رفتنش تا چند روز افسرده بودم. ننکا با همه رفیق بود و به همه احترام می‌گذاشت. واقعا بهترین مربی گلرهایی بود که در زندگی ام دیدم. من عاشقش بودم و خیلی حیف شد که از تیم ما رفت. جرسی هم مربی خوبی است و تمرینات خوبی می‌دهد. به ما کمک کرد تا شرایط خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم. اگر در پرسپولیس بماند می‌تواند کمک کند چون کم کم در ایران و در تیم داشت جا می‌افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn