تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 23:50
28 بازدید
کد خبر : 232020

کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم | اخبار ورزشی

کنار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی به همراه معاونان خود در جمع قایقرانان پارالمپیکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته امروز در اردوی تیم پارالمپیک حضور پیدا کردیم و‌ خوشحالم که توانستم از نزدیک با ورزشکاران دیدار کنم. وی افزود: از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی به همراه معاونان خود در جمع قایقرانان پارالمپیکی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته امروز در اردوی تیم پارالمپیک حضور پیدا کردیم و‌ خوشحالم که توانستم از نزدیک با ورزشکاران دیدار کنم.

وی افزود: از هفته قبل بازدید از اردو‌های تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک وپارالمپیک را آغاز کردیم و‌ امروز در فدراسیون قایقرانی حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با این دو ورزشکار پارالمپیکی صحبت کنیم تا مشکلات را بشنویم و در جهت رفع آن گام برداریم.

هاشمی تصریح کرد: خداراشاکرم، شرایط ورزشکاران و دریاچه آزادی که محل تمرین این دو قایقران پارالمپیکی است، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در این بازدید به ورزشکاران و مسئولان قول دادیم تا کمک کنیم که امکانات ورزشکاران اعم از قایق و پارو را بتوانند به راحتی وارد کشور کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوابگاه ورزشکاران از سوی فدراسیون ساخته شده و اگر مشکلی در این زمینه داشته باشند، ما در کنار ورزشکاران هستیم چون الویت اصلی برای ما ورزشکاران هستند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn