تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 1:57
62 بازدید
کد خبر : 232138

بازیکت مدنظر پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال

بازیکت مدنظر پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال

باشگاه استقلال به توافق اولیه با مدافع راست فصل قبل گل‌گهر سیرجان دست یافت. به گزارش “ورزش سه”، مهدی تیکدری پس از حضور در باشگاه استقلال و جلسه با مدیران آبی‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است؛ آمدیم با باشگاه صحبت کردیم و ان‌شاءالله تا یکی، دو روز آینده

باشگاه استقلال به توافق اولیه با مدافع راست فصل قبل گل‌گهر سیرجان دست یافت.

گزینه مدنظر پرسپولیس در آستانه حضور در استقلال

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تیکدری پس از حضور در باشگاه استقلال و جلسه با مدیران آبی‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است؛ آمدیم با باشگاه صحبت کردیم و ان‌شاءالله تا یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

 

او ادامه داد: طی یکی، دو سال اخیر خیلی صحبت حضورم در استقلال بود و امروز هم در باشگاه حضور پیدا کردم و به توافق خوبی رسیدیم و به زودی وضعیتم مشخص می‌شود.

 

گزینه سمت راست خط دفاعی استقلال یادآور شد: قطعا استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران هستند که هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو تیم را دارد؛ به ویژه استقلال که باشگاه بزرگی است. قطعا اگر این اتفاق بیفتد و پیراهن استقلال را بپوشم، با اهداف بزرگ شخصی و تیمی به این باشگاه می‌آیم و ان‌شاءالله هرچیزی برای من و باشگاه خیر است، اتفاق بیفتد.

 

تیکدری در خصوص اینکه برخی معتقد هستند سمت راست خط دفاعی استقلال اُفت کرده بود، گفت: اُفت زیادی نبوده و فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. ان‌شاءالله قطعا اگر به باشگاه بزرگ استقلال بیایم، با قدرت خواهم آمد و این قول را به باشگاه و هواداران می‌دهم که اگر قراردادم امضاء شود، با تمام وجودم برای سربلندی پیراهن استقلال کار خواهم کرد.

 

خبر مرتبط: این ۲ بازیکن جدید در آستانه پیوستن به پرسپولیس / تکلیف ۲ بازیکن دیگر هم به‌زودی مشخص می شود
باشگاه پرسپولیس در آستانه جذب قاتل تیم‌های ایرانی

 

او یادآور شد: با بزرگترها، دوستان، برادرم و خانواده و به ویژه بزرگترهای باشگاه استقلال مشورت داشتم و پرس‌وجو کردم. خیلی راهنمایی‌ام کردند تا به این باشگاه بزرگ بیایم، امیدوارم این اتفاق بیفتد و طی ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود.

 

تیکدری درباره سختی کار و بازی در تیم‌های بزرگ اظهار کرد: هر بازیکنی که به باشگاه های بزرگ می‌آید، باید خودش را آماده تمام چالش‌ها کند. من هم آماده‌ام تا با تمام وجود بجنگم تا خودم را ثابت کنم و به اهدافم و پیراهن تیم ملی برسم. اهداف بزرگی با حضورم در استقلال دارم و می‌خواهم به آنها دست پیدا کنم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn