تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 3:16
38 بازدید
کد خبر : 232197

از فینال ۲۰۲۰ درس گرفتیم / این بازی بهترین عملکردمان در یورو بود | اخبار ورزشی

از فینال ۲۰۲۰ درس گرفتیم / این بازی بهترین عملکردمان در یورو بود | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، تیم ملی انگلیس، به مصاف تیم ملی سوئیس رفت. انگلیس با حذف اسلوونی و سوئیس با حذف ایتالیا به این مرحله رسیدند. سه شیرها در نهایت در ضربات پنالتی برنده شدند و بدین ترتیب، انگلیس به جمع چهار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، تیم ملی انگلیس، به مصاف تیم ملی سوئیس رفت. انگلیس با حذف اسلوونی و سوئیس با حذف ایتالیا به این مرحله رسیدند. سه شیرها در نهایت در ضربات پنالتی برنده شدند و بدین ترتیب، انگلیس به جمع چهار تیم برتر یورو ۲۰۲۴ راه پیدا کرد و در نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار هلند و ترکیه خواهد رفت.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، پس از پیروزی دراماتیک مقابل سوئیس در ضربات پنالتی، در مصاحبه با بی‌بی‌سی اسپورت گفت: فکر می‌کنم بازیکنان امشب فوق‌العاده بودند. این بهترین عملکرد ما در کل تورنمنت بوده. ما با پاسکاری‌های خوب، برای حریف دردسر زیادی ایجاد کردیم. البته سوئیس تیم قدرتمندی است، پرس کردن و دفاع مقابل آن‌ها دشوار است و بازیکنان‌شان تحرک خوبی دارند. با این حال، این دومین بار در این تورنمنت است که عقب افتادنمان را جبران می‌کنیم و شخصیت و قدرت بالای خود را نشان می‌دهیم. برای قهرمانی در تورنمنت‌ها، فقط بازی خوب کافی نیست و باید تمام این ویژگی‌ها را داشته باشید.

ساوت‌گیت در ادامه با اشاره به عملکرد کلی تیم گفت: ما کل بازی را خوب بازی کردیم. باید بدون توپ نیز عملکرد خوبی می‌داشتیم و با نظم و انضباط دفاع می‌کردیم. در نیمه دوم برای افزایش فشار روی حریف، مجبور به تغییر سیستم شدیم. با حضور بازیکنی مثل بوکایو ساکا، در آن جناح از زمین برتری داشتیم و به حملات خود ادامه دادیم. گاهی اوقات، مانند اسپانیا در بازی دیشب، باید راهی برای بردن پیدا کنید. به بازیکنانم به‌شدت افتخار می‌کنم.

سرمربی انگلیس در مورد ضربات پنالتی نیز گفت: ما روند خوبی برای پنالتی‌ها داریم و حالا سه بار در این تورنمنت برنده شده‌ایم. البته بعد از باخت در فینال یورو ۲۰۲۰ به خاطر پنالتی‌ها مورد انتقاد شدید قرار گرفتیم. در حال حاضر، پنالتی‌زن‌های باتجربه‌تری در تیم داریم که تجربه بیشتری در ضربات پنالتی دارند. با این حال، آن‌ها باید خونسردی خود را حفظ کنند و وظیفه‌شان را به درستی انجام دهند. همچنین، گلر ما هم عملکرد خوبی داشت و یک مهار عالی انجام داد که شانس ما را برای بردن افزایش داد.

ساوت‌گیت در مورد ساکا، ستاره جوان تیم، گفت: بعد از بازی او را به گرمی در آغوش گرفتم. او بازیکن ویژه‌ای است و کار کردن با او یک رویاست. او یک خانواده فوق‌العاده دارد. ساکا شجاعت زیادی از خود نشان داد و ما به او ایمان داریم. عملکرد همه‌جانبه او عالی بود، هم در کمک به دفاع و هم در حمله و ایجاد موقعیت.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn