تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 11:41
32 بازدید
کد خبر : 232563

گاریدو: هدف اصلی ما قهرمانی است

گاریدو: هدف اصلی ما قهرمانی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما قهرمانی و برد در مسابقات است و قهرمانی میسر نمی‌شود مگر این که تمام مسابقات را یک به یک ببریم و به سمت قهرمانی برویم. به گزارش آفتاب نو،خوان کارلوس گریدو، سرمربی جدید پرسپولیس، صبح یک‌شنبه در مورد امضای قرارداد با سرخپوشان اظهار کرد:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما قهرمانی و برد در مسابقات است و قهرمانی میسر نمی‌شود مگر این که تمام مسابقات را یک به یک ببریم و به سمت قهرمانی برویم.

به گزارش آفتاب نو،خوان کارلوس گریدو، سرمربی جدید پرسپولیس، صبح یک‌شنبه در مورد امضای قرارداد با سرخپوشان اظهار کرد: افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس هستم. به خوبی واقفم که پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و تیم‌های بزرگ در سراسر دنیا چیزهای مشترکی با هم دارند. خیلی واضح است که پرسپولیس در دنیا به خاطر هواداران عظیمی که دارد نامی است.

او ادامه داد: همانطور که قبلاً گفتم افتخار بزرگی است که مربی پرسپولیس باشم و نماینده میلیون‌ها نفر هوادار این باشگاه باشم. این برای من بسیار اهمیت دارد که هواداران احساس افتخار کنند. هدف اصلی ما قهرمانی و برد در مسابقات است. قهرمانی میسر نمی‌شود مگر این که تمام مسابقات را یک به یک ببریم و به سمت قهرمانی برویم. می‌دانم که باشگاه نهایت تلاشش را کرده و بازیکنان خیلی خوبی داریم. من به عنوان سرمربی به تیم کمک می‌کنم که قهرمانی را کسب کنیم. دوست دارم به یکایک بازیکنان‌ کمک کنم تا عملکردشان را بالا ببرند. کاری که باید بکنیم این است که طبق تمرینات خوب به این هدف برسیم. در نتیجه تلاش خواهم کرد که برنده باشیم و به قهرمانی برسیم.

ادامه دارد…

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn