تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 13:24
38 بازدید
کد خبر : 232676

غول جدید MSI رونمایی شد لپ تاپ گیمینگ Stealth 18

غول جدید MSI رونمایی شد لپ تاپ گیمینگ Stealth 18

چکیده : شرکت MSI به تازگی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Stealth 18 معرفی کرد. این لپ‌تاپ منحصر به فرد قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و به همین دلیل در حال حاضر عنوان قدرتمندترین دستگاه گیمینگ جهان را به خودش اختصاص داده است.  شرکت MSI به تازگی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Stealth

چکیده : شرکت MSI به تازگی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Stealth 18 معرفی کرد. این لپ‌تاپ منحصر به فرد قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و به همین دلیل در حال حاضر عنوان قدرتمندترین دستگاه گیمینگ جهان را به خودش اختصاص داده است

شرکت MSI به تازگی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Stealth 18 معرفی کرد. این لپ‌تاپ منحصر به فرد قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و به همین دلیل در حال حاضر عنوان قدرتمندترین دستگاه گیمینگ جهان را به خودش اختصاص داده است

به نقل از سایت TechRadar،‌ این لپ تاپ MSI از جدیدترین پردازنده مرکزی و گرافیکی حال حاضر بازار استفاده کرده که با بررسی برخی از بازی‌های جدید و بسیار سنگین،‌ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

بازی

تنظیمات گرافیکی

نرخ فریم (FPS)

Shadow of the Tomb Raider

High

۱۱۵ FPS

Red Dead Redemption 2

High

۷۸ FPS

Assassin’s Creed Valhalla

High

۸۲ FPS

Cyberpunk 2077

High

۷۴ FPS

Doom Eternal

High

۱۴۸ FPS

Far Cry 6

High

۸۹ FPS

Horizon Zero Dawn

High

۹۶ FPS

Metro Exodus

High

۷۳ FPS

Watch Dogs: Legion

High

۶۸ FPS

Battlefield V

High

۱۱۲ FPS

طراحی و ساخت

در حقیقت طراحی و ساخت این لپ‌تاپ گیمینگ یکی از برجسته‌ترین‌ها در بین تمام لپ‌تاپ‌های گیمینگ‌ بوده و نظر بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای را به خودش جلب کرده است.

در ساخت این لپ‌تاپ از جدیدترین فناوری‌ها و متریال‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده که زیبایی و کارایی را به صورت همزمان به آن می‌دهند. این لپ‌تاپ بسیار با کیفیت و با دوام ساخته شده است.

مواد به کار رفته

در نگاه اول باید بدانید که بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم ساخته شده. استفاده از آلومینیوم به ۳ دلیل بوده است. دلیل اول سبکی بسیار زیاد، دلیل دوم کمک به سیستم خنک‌کننده و مصرف کمتر انرژی و دلیل سوم دوام و زیبایی فوق‌العاده است. همان طور که می‌دانید سیستم‌های گیمینگ به دلیل استفاده از قطعات بسیار خاص، گرمای بیشتری را نسبت به بقیه دستگاه‌ها تولید می‌کنند که نیازمند سیستم‌ خنک‌کننده ویژه‌ای هم هستند. از دیرباز آلومینیوم به عنوان یکی از بهترین هدایت‌کنندگان گرما در جهان شناخته شده بود و در این لپ‌تاپ می‌تواند هدایت بهتر گرمایی ایجاد کرده و به سیستم خنک‌کننده کمتر فشار وارد کند. گرمای زیاد داخل لپ‌تاپ باعث می‌شود تا عمر دستگاه کاهش پیدا کرده و از طرفی باعث کندی در بازی‌های سنگین نیز می‌گردد. استفاده از انواع پلاستیک‌ها فشرده در لپ‌تاپ‌های گیمینگ باعث می‌گردد تا عمر دستگاه کمتر شود. از طرفی آلومینیوم ضد خش بوده و همیشه یک لپ‌تاپ تمیز خواهید داشت.

طراحی باریک و سبک

یکی از ویژگی‌های بارز Stealth 18 طراحی بسیار باریک و وزن بسیار کم آن است. بسیاری از کسانی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند علاقمند هستند تا دستگاه آنها بسیار سبک و باریک باشد. از طرفی قیمت لپ تاپ‌ های باریک و سبک نسبت به بقیه دستگاه‌ها گران‌تر است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ همیشه ضخیم و سنگین بودند، اما MSI در این مدل حس سبکی و باریکی لپ‌تاپ‌های گران قیمت را به لپ‌تاپ گیمینگ خود وارد کرده است

ضخامت این لپ‌تاپ کمتر از ۲۰ میلی‌متر بوده و در بین لپ‌تاپ‌های گیمینگ یک ویژگی بسیار خاص و نادر بسیار مهم محسوب می‌شود. وزن این لپ‌تاپ هم نیز کمتر از ۲.۵ کیلوگرم است که به راحتی می‌توانید همه جا با خودتان حمل کنید.

بررسی سخت‌افزار لپ تاپ گیمینگ Stealth 18

مادربرد MSI لپ‌تاپ Stealth 18

در جدول زیر ویژگی‌های مادربرد MSI نصب شده روی این لپ‌تاپ را نگاه کلی خواهیم داشت.

 

 

ویژگی‌های 

توضیحات

پشتیبانی از پردازنده

نسل دوازدهم Intel Core i9

پشتیبانی از کارت گرافیک

Nvidia GeForce RTX 3080

حافظه رم

DDR4، با قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت

اسلات‌های ذخیره‌سازی

M.2 برای حافظه‌های SSD NVMe

پورت‌ها و اتصالات

USB-C، USB-A، HDMI، اترنت

سیستم صوتی

کارت صدای پیشرفته با پشتیبانی از فناوری‌های صوتی نوین

پردازنده مرکزی

Stealth 18 مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core i9 است که در حال حاضر جدیدترین نوع CPU‌های بازار است که توانایی اجرای سنگین‌تین بازی‌ها را بدون هیچ گونه لک و تاخیر را دارد. همچنین، فناوری Turbo Boost این پردازنده، بسته به شرایط سرعت پردازنده را کم و زیاد می‌کند که در شرایط مختلف بهترین بازدهی را داشته باشد.

غول جدید MSI رونمایی شد لپ تاپ گیمینگ Stealth 18

پردازنده گرافیکی

در Stealth 18 کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080، یکی از قدرتمندترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار نصب شده که تجربه‌ای بسیار روان از بازی‌های سنگین را ارائه خواهد کرد.

این کارت گرافیک از فناوری‌هایی مانند Ray Tracing و DLSS استفاده می‌کند که خروجی آنها تصاویری بسیار واقعی و با کیفیت خواهد بود.

حافظه رم و ذخیره‌سازی

لپ‌تاپ گیمینگ Stealth 18 با حافظه رم ۳۲ گیگابایتی DDR4 ارائه می‌شود که امکان اجرای همزمان چندین برنامه و بازی بدون افت کارایی را فراهم می‌کند.

همچنین، این لپ‌تاپ مجهز به حافظه داخلی ۱ ترابایتی SSD NVMe است که سرعت بالای خواندن و نوشتن داده‌ها را تضمین می‌کند.

کیفیت تصویر

صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی  IPS، که رزولوشن ۴K دارد، برترین کیفیت تصویر را در بین لپ‌تاپ‌های دیگر خواهد داشت

سیستم خنک‌کننده

این لپ‌تاپ یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک‌کننده را دارد تا در هنگام بازی و کارهای گرافیکی سنگین، دمای دستگاه را تا حد بسیار خوبی پایین‌ بیاورد.

باتری و عمر شارژ

به نقل از تاپ رایان،‌ Stealth 18 مجهز به باتری با ظرفیت بالا است که می‌تواند با ظرفیت ۹۹.۹ وات‌ساعت شارژ بسیار قابل قبولی را ارائه کند. در حقیقت باتری نصب شده روی این لپ‌تاپ یکی از برگترین‌ها در بین همه لپ‌تاپ‌های گیمینگ است و از همه آنها عمر بیشتری نیز دارد.

اگر از این لپ‌تاپ استفاده‌های روزمره داشته باشید، تا ۸ ساعت به راحتی به طور مداوم برای شما شارژ‌دهی خواهد کرد.

پورت‌ها و اتصالات

Stealth 18 فول پورت بوده که شامل پورت‌های USB-C، USB-A، HDMI، تاندربولت ۴ و اترنت 

کیبورد و نورپردازی

از آنجایی که این دستگاه یک لپ‌تاپ گیمینگ است، نورپردازی RGB قابل تنظیم و بسیار جذابی دارد که پشت کیبورد مکانیکی و نوستالژیک آن قرار گرفته و حس لذت بخشی را به شما منتقل می‌کند.

غول جدید MSI رونمایی شد لپ تاپ گیمینگ Stealth 18

نکات پایانی و جمع‌بندی MSI Stealth 18

لپ‌تاپ گیمینگ MSI Stealth 18 یک دستگاه بسیار قدرتمند و با طراحی بی‌نظیر است که برای گیمرهای حرفه‌ای و کاربرانی که به دنبال تجربه بازی‌های رایانه‌ای با کیفیت بالا و روان هستند بسیار عالی است به لطف استفاده از جدیدترین پردازنده‌های Intel Core i9 و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080، حافظه رم DDR4 تا ۶۴ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی SSD NVMe، سرعت و کارایی بالایی را تضمین می‌کند

همچنین وزن کم و طراحی باریک این دستگاه باعث می‌شود تا هر کجا که دوست داشته باشید آن را با خودتان حمل کرده و از صفحه نمایش ۴K ان با نرخ تازه‌سازی بسیار بالا و تصاویر زنده و واقعی آن لذت ببرید. به لطف سیستم خنک‌کننده پیشرفته آن، هرگز نگران کندی و خرابی دستگاه نیز نخواهید بود

و در پایان باتری با ظرفیت بالا و امکانات جانبی متعدد، از جمله پورت‌های USB-C، USB-A، HDMI و اترنت، کیبورد با نورپردازی RGB و سنسور اثر انگشت، تجربه کاربری کاملی را برای کاربران فراهم می‌کند. در مجموع، MSI Stealth 18 با ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند، طراحی زیبا و امکانات جانبی پیشرفته، یک انتخاب عالی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است.

اگر هنوز برای داشتن این دستگاه تردید دارید، کافی است کمی درباره آن بیشتر مطالعه کنید و ببینید که واقعا یک غول گیمینگ نوظهور است.

برچسب ها : لپ تاپ,لپ تاپ ام اس آی,مادربرد,مادربرد msi

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn