تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 15:14
35 بازدید
کد خبر : 232803

بوکسور فلسطینی در المپیک؛ نماد امید و استقامت مردم فلسطین – آفتاب نو | اخبار ورزشی

بوکسور فلسطینی در المپیک؛ نماد امید و استقامت مردم فلسطین – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، کشور فلسطین برای نخستین بار در تاریخ توانست سهمیه رشته بوکس در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند. «وسیم ابو سل» جوان ۲۰ ساله فلسطینی است که در شهر بیت المقدس اشغالی متولد شده است و توانسته است از سوی کمیته بین المللی المپیک، جواز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، کشور فلسطین برای نخستین بار در تاریخ توانست سهمیه رشته بوکس در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند. «وسیم ابو سل» جوان ۲۰ ساله فلسطینی است که در شهر بیت المقدس اشغالی متولد شده است و توانسته است از سوی کمیته بین المللی المپیک، جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کند.

رسانه بلژیکی «parismatch» در گزارشی به این اتفاق و نخستین حضور فلسطین در المپیک پرداخت. این رسانه در این خصوص نوشته است: این ورزشکار فلسطینی علی رغم تمام محدودیت ها و مشکلاتی که به واسطه حمله اسراییل به فلسطین با آن مواجه شده است توانست با عزم و اراده، رویای خود را محقق کند.

نماد امید مردم فلسطین

«parismatch» نوشته است: حضور «وسیم ابو سل» در بازی‌های المپیک فراتر از یک مسابقه ورزشی ساده است. این یک نماد امید برای مردم فلسطین است، اثبات این موضوع که حتی در سخت‌ترین لحظات، رویاها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. واسم امیدهای تمام مردم فلسطین را بر دوش خود حمل می‌کند و مصمم است که به کشورش افتخار ببخشد.

«وسیم» موفقیت خود را به جوانان فلسطینی تقدیم کرده و آنان را تشویق می‌کند که به رویاهایشان ایمان داشته باشند و هرگز تسلیم نشوند، بدون توجه به موانعی که بر سر راهشان قرار دارد. پیام او پیام وحدت و استقامت است که فراتر از دنیای ورزش طنین‌انداز می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn