تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 17:08
49 بازدید
کد خبر : 232924

تاکید مدیرعامل پرسپولیس بر اهمیت مشارکت هواداران در طرح کارت هواداری

تاکید مدیرعامل پرسپولیس بر اهمیت مشارکت هواداران در طرح کارت هواداری

جامعه ورزشی آفتاب نو: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم معارفه سرمربی جدید سرخپوشان، بر اهمیت استراتژیک مشارکت هواداران در اجرای طرح کارت هواداری پرسپولیس که انحصاری توسط بانک‌شهر صادر می‌شود، تاکید کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، در مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو از اهمیت مشارکت هواداران در اخذ کارت هواداری (پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم معارفه سرمربی جدید سرخپوشان، بر اهمیت استراتژیک مشارکت هواداران در اجرای طرح کارت هواداری پرسپولیس که انحصاری توسط بانک‌شهر صادر می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، در مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو از اهمیت مشارکت هواداران در اخذ کارت هواداری (پرسپولیس کارت) که بانک شهر، خود به صورت اختصاصی مجری صدور آن است در تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز باشگاه خبر داد.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های باشگاه از جمله در نقل و انتقالات از محل عضویت هواداران پرسپولیس، اخذ کارت هواداری و انجام تراکنش‌ها از ناحیه آن صورت می‌گیرد و برای پرسپولیس دارای اهمیت ویژه است که هواداران با اخذ این کارت‌ها ضمن استفاده از آفرها، مواهب و امتیازات ویژه آن چون امکان تهیه بلیت و استفاده از تخفیف‌ها به تامین بخشی از هزینه‌های پرسپولیس کمک کنند.
وی در بخشی از صحبت‌های خود به تامین بخشی از هزینه‌های نقل و انتقالات و احداث امکانات زیر ساختی برای پرسپولیس چون زمین دوم تمرین از این محل اشاره کرد.
نکته قابل تامل این است که همه این موارد، چه استفاده از امتیازات و چه کمک مالی به باشگاه برای دارندگان کارت هواداری هیچ هزینه اضافه در بر ندارد. چون پرسپولیس کارت، یک کارت بانکی مانند دیگر کارت‌های بانکی با امتیازات مختص به خود است. به این ترتیب هواداران می‌توانند با افتتاح حساب هواداری پرسپولیس و دریافت این کارت، انجام تراکنش‌های مالی معمول خود را از این طریق به انجام برسانند.
دریافت کارت هواداری هم با حضور فیزیکی در شعب امکان خواهد داشت و هم به صورت آنلاین و با نصب نرم‌‎افزار شهر پلاس امکانپذیر است.
برای اطلاع از نزدیک‌ترین شعب بانک‌شهر می‌توانید به بخش شعب در سایت بانک شهر به نشانی shahr-bank.ir مراجعه نمایید.
برای افتتاح غیر حضوری حساب و در ادامه، دریافت کارت هواداری نیز ابتدا «همراه شهر پلاس» را نصب نمایید و بعد به بخش افتتاح حساب مراجعه نمایید. نرم افزار «همراه شهر پلاس» را می‌توانید در نشانیhttps://www.shahr-bank.ir/HamrahShahrPlus نیز جستجو نمایید.
این لینک با ارسال عدد ۵ به سرشماره ۲۰۰۰۳۵ نیز برای شما ارسال خواهد شد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn