تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1403 - 22:18
57 بازدید
کد خبر : 233221

جلیلی در خارج از کشور انتخابات را برد!

جلیلی در خارج از کشور انتخابات را برد!

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و ملت ایران با مشارکت بیش از ۴۹ درصد آقای مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران برگزیدند. محسن اسلامی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه گفت: با هماهنگی‌ها خوبی که بین وزارت کشور و وزارت

جلیلی در خارج از کشور انتخابات را برد!

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و ملت ایران با مشارکت بیش از ۴۹ درصد آقای مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران برگزیدند.

محسن اسلامی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه گفت: با هماهنگی‌ها خوبی که بین وزارت کشور و وزارت امور خارجه و تمهیدات لازم در نمایندگی‌های ایران در اقصی نقاط جهان انجام گرفت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۱۰۰ شعبه بیشتر از انتخابات سال ۱۴۰۰ برای اخذ رای از ایرانیان خارج از کشور فعالیت داشتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور آمار کل رای ایرانیان در خارج از کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را که در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شد ۸۸ هزار و ۳۲۵ رای اعلام کرد.  از مجموع این آراء ۳۶ هزار و ۱۶۹ نفر به آقای مسعود پزشکیان و ۵۰ هزار و ۲۰۶ نفر به آقای سعید جلیلی رای داده‌اند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn