تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 2:12
83 بازدید
کد خبر : 233425

این تصویر رویای پرسپولیس برای جذب ستاره مطرح را نابود کرد

این تصویر رویای پرسپولیس برای جذب ستاره مطرح را نابود کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : ورزش سه: دو روز پیش بود که روزنامه الرایه قطر از تمایل یک باشگاه ایرانی به جذب عمر السومه خبر داد. ستاره مطرح و نامدار سوری که در حال حاضر عضو تیم العربی است، مورد توجه یکی از تیم های لیگ برتر قرار گرفته بود. هر چند که الرایه نامی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

ورزش سه: دو روز پیش بود که روزنامه الرایه قطر از تمایل یک باشگاه ایرانی به جذب عمر السومه خبر داد. ستاره مطرح و نامدار سوری که در حال حاضر عضو تیم العربی است، مورد توجه یکی از تیم های لیگ برتر قرار گرفته بود.

این تصویر رویای پرسپولیس برای جذب ستاره مطرح را نابود کرد

هر چند که الرایه نامی از تیم ایرانی که خواستار جذب السومه است نبرد اما در رسانه ها عنوان شد که پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش، دست روی این مهاجم مطرح و نامدار گذاشته و به دنبال جذب او است.

اما شنبه شب و با انتشار لیست بازیکنان العربی برای عزیمت به اتریش جهت برگزاری اردوی پیش فصل، رویای پرسپولیسی ها به باد رفت چرا که نام عمر السومه نیز در میان بازیکنان این تیم قطری دیده می شد.

این تصویر رویای پرسپولیس برای جذب ستاره مطرح را نابود کرد

ساعاتی بعد نیز اکانت رسمی باشگاه العربی، تصاویری از حضور بازیکنان این تیم در فرودگاه جهت عزیمت به اتریش را منتشر کرد که عمر السومه نیز در میان این نفرات دیده می شد و به همین دلیل باید گفت که به احتمال بسیار زیاد، مهاجم سوری در تیم خود به فوتبالش ادامه خواهد داد و خبری از حضور او در پرسپولیس یا دیگر تیم های ایرانی نخواهد بود.
 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn